طرح جمع آوری کشتار غیرمجاز دام در منطقه بتوند اجرا شد

عصر مسجدسلیمان // به همت شبکه دامپزشکی مسجدسلیمان و با همکاری پرسنل کلانتری شماره ۱۲ طرح جمع آوری کشتار غیرمجاز دام  روز پنج شنبه ۹۶/۱۱/۲۶ در منطقه بتوند اجرا شد. شرفی مسئول شبکه دامپزشکی مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار م ...

عصر مسجدسلیمان // به همت شبکه دامپزشکی مسجدسلیمان و با همکاری پرسنل کلانتری شماره ۱۲ طرح جمع آوری کشتار غیرمجاز دام  روز پنج شنبه ۹۶/۱۱/۲۶ در منطقه بتوند اجرا شد.

شرفی مسئول شبکه دامپزشکی مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: باتوجه به اینکه کشتار غیر مجاز دام باعث اشاعه بیماریهای مشترک ویروسی،باکتریایی و انگلی بین انسان و دام و همچنین باعث شیوع بیماریهای دامی میشود برخورد با این پدیده که باعث تهدید علیه بهداشت و سلامت جامعه میشود اهمیت دارد.

وی ادامه داد:طبق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی این عمل تهدید علیه بهداشت عمومی بوده و مجازات برای ان تعیین شده است لذا شبکه دامپزشکی به همین منظور با اخذ دستور از دادستان محترم و با همکاری پرسنل کلانتری شماره ۱۲ نسبت به جمع اوری وسایل و تجهیزات و گوشتهای فاسد ناقضین بهداشتی که در منطقه بتوند اقدام به کشتار غیر مجاز دام مینمودند اقدام نمود.

نام:

ایمیل:

نظر: