عصر مسجدسلیمان// همزمان با گرامیداشت هفته قوه قضائیه، آیین عطرافشانی، گلباران و تجدید میثاق با شهدای والامقام، صبح روز سه‌شنبه دوم تیرماه ۱۴۰۵ با حضور جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در گلزار مطهر شهدای کلگه شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این مراسم، جاوید شیخ فرماندار شهرستان مسجدسلیمان، امام جمعه محترم شهرستان، رئیس دادگستری، دادستان، قضات شهرستان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و جمعی از مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار شهرستان حضور داشتند.

شرکت‌کنندگان در این آیین معنوی با حضور بر مزار مطهر شهدا، نثار گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، بار دیگر بر تداوم راه شهدا، پاسداری از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تأکید کردند.

این مراسم در راستای پاسداشت مقام شامخ شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت هفته قوه قضائیه برگزار شد و حاضران با تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، بر ضرورت صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کردند.