به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این مراسم، جاوید شیخ فرماندار شهرستان مسجدسلیمان، امام جمعه محترم شهرستان، رئیس دادگستری، دادستان، قضات شهرستان، مدیران دستگاههای اجرایی و جمعی از مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان حضور داشتند.
شرکتکنندگان در این آیین معنوی با حضور بر مزار مطهر شهدا، نثار گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، بار دیگر بر تداوم راه شهدا، پاسداری از ارزشهای والای انقلاب اسلامی و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) تأکید کردند.
این مراسم در راستای پاسداشت مقام شامخ شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت هفته قوه قضائیه برگزار شد و حاضران با تجدید عهد و پیمان با آرمانهای امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، بر ضرورت صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کردند.











