اردوی منتخب موی تای نوجوانان و جوانان استان خوزستان در مسجدسلیمان برگزار گردید

عصر مسجدسلیمان // اردوی منتخب موی تای نوجوانان و جوانان استان خوزستان امروز در سالن ایثار شرکت نفت مسجدسلیمان برگزار گردید. محمد علی جهانگیری مسئول انجمن موی تای استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در این ارد ...

عصر مسجدسلیمان // اردوی منتخب موی تای نوجوانان و جوانان استان خوزستان امروز در سالن ایثار شرکت نفت مسجدسلیمان برگزار گردید.
محمد علی جهانگیری مسئول انجمن موی تای استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در این اردو از ۵۰ ورزشکار نوجوان و جوان که در دو دوره انتخابی گذشته موفق به کسب مجوز حضور در این انتخابی شده اند دعوت به عمل آمد که در پایان ۴۰ نفر به اردوی دوم که اواخر خردادماه ۹۷برگزار میگردد دعوت شدند.
وی ادامه داد: در این اردو عملکرد مسجدسلیمان به عنوان میزبان بسیار خوب بود همچنین از نظر فنی فایترها تقریبا ۵۰ درصد آمادگی را کسب نمودند.
جهانگیری افزود: همزمان با این اردو، اردوی منتخب موی تای بانوان استان در شوشتر برگزار گردید که پس از اتمام اردوها در ۲ بخش آقایان و بانوان ۱۶ فایتر مرد و ۱۶ فایتر زن به مسابقات انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی اسپانیا که تیرماه ۹۷ در تهران برگزار میگردد اعزام خواهند شد.

وی در پایان تصریح کرد: با هماهنگی با اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان و همچنین هیئت ورزشهای رزمی و انجمن موی تای این شهرستان میزبانی ۲ دوره مربیگری وداوری درجه ۳ موی تای کشوری و همچنین مسابقات گنجینه موی تای تحت عنوان طرح استعدادیابی فرزاندان زیر ۱۲ سال در اواخر خردادماه در مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر: