نشست هم اندیشی اهالی فرهنگ منطقه بی بیان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نشست هم اندیشی اهالی فرهنگ منطقه بی بیان با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان ، امام جماعت مسجد امام رضا (ع) بی بیان و رئیس انجمن نمایش شهرستان در کتابخانه ...

عصر مسجدسلیمان // به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نشست هم اندیشی اهالی فرهنگ منطقه بی بیان با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان ، امام جماعت مسجد امام رضا (ع) بی بیان و رئیس انجمن نمایش شهرستان در کتابخانه دارای افسر بختیاری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در ابتدای این نشست حجت الاسلام والمسلمین ناصر علی نژاد امام جماعت مسجد امام رضا (ع) بی بیان ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی اظهار داشت : مسئله کتاب و کتابخوانی آنقدر مهم است که در کلام علما و عرفا و دانشمندان ما به کرات به آن پرداخته شده است.

وی افزود : امروز یکی از نیازهای اساسی جامعه ما تشویق کردن مردم به فرهنگ کتاب و کتابخوانی است که قطعا اگر به این موضوع مهم پرداخته شود بسیاری از معضلات و مشکلات جامعه مرتفع خواهد شد و با رشد این فرهنگ میتوانیم نسل خوبی را در جامعه برای آینده ای روشن بسازیم.

علی نژاد ادامه داد : از همه دوستداران فرهنگ دعوت میکنم تا در هفته کتاب و کتابخوانی با مراجعه به کتابخانه ها ،ضمن عضویت در این کتابخانه ها به مطالعه کتاب بپردازند و بیشتر با فضای کتابخانه ها مانوس شوند و کتاب را به سبد خانواده خود اضافه نمایند.

در ادامه سرکارخانم شهنی فیض مسئول کتابخانه عمومی داراب افسربختیاری ضمن تبریک این ایام فرخنده و گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی به معرفی بخش های کتابخانه و جایگاه کتاب و کتابخوانی و تشویق حضار برای عضو شدن در کتابخانه پرداخت.

در پایان این نشست از نمایشگاه کتاب و تمامی بخش های کتابخانه بازدید به عمل آمد.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: