پیام تبریک فرماندار اندیکا به مناسبت فرارسیدن روز بهزیستی و تامین اجتماعی

عصر مسجدسلیمان // علی خدری فرماندار شهرستان اندیکا با صدور پیامی ۲۵ تیر ماه روز بهزیستی و تأمین اجتماعی را به همه تلاشگران و زحمتکشان این عرصه تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان در پیام فرماندار اندیکا آمده اس ...

عصر مسجدسلیمان // علی خدری فرماندار شهرستان اندیکا با صدور پیامی ۲۵ تیر ماه روز بهزیستی و تأمین اجتماعی را به همه تلاشگران و زحمتکشان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان در پیام فرماندار اندیکا آمده است:

سلامت جسم ، جان  و روان، زیر  بنای  عامل  پیشر فت  و تکامل جامعه است ،این مهم جز از منظر کمک ویاری رساندن به مددجویان نیازمند و رسیدگی به امور معلولین، آسیب دیدگان اجتماعی ومحرومین میسر نخواهد

این هفته، فرصت مناسبی برای بیان اهمیت، کارکردها و خدمات گسترده این مجموعه خدماتی است که در جهت تحقق عدالت اجتماعی و خدمت به اقشار آسیب پذیر و کم درآمد جامعه و محرومان شکل گرفته است.

اینجانب ضمن عرض تبریک این روز خجسته به تلاشگران صبور و مهربان عرصه مهم بهزیستی و تأمین اجتماعی، بدین وسیله از زحمات تمامی شما عزیزان که با مسئولیت پذیری باعث تسکین آلام معلولین، کاهش دغدغه های بیماران، آرامش بازنشستگان و مستمری بگیران و همچنین سایر اقشارمردم در شهرستان اندیکامی گردید، تشکر و قدردانی می نمایم.

علی خدری فرماندار شهرستان اندیکا

نام:

ایمیل:

نظر: