تیم مددكاری نفت و گاز مسجدسلیمان و اكیپ پزشكی بهداشت و درمان صنعت نفت وضعیت زلزله زدگان مسجدسلیمان را بررسی كردند

عصر مسجدسلیمان // تیم مددکاری نفت و گاز مسجدسلیمان بهمراه اکیپ پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان با حضور در سالن ورزشی شهید بهنام محمدی وضعیت بهداشتی و درمانی زلزله زدگان اسکان یافته در این سالن را بررسی کردند . ب ...

عصر مسجدسلیمان // تیم مددکاری نفت و گاز مسجدسلیمان بهمراه اکیپ پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان با حضور در سالن ورزشی شهید بهنام محمدی وضعیت بهداشتی و درمانی زلزله زدگان اسکان یافته در این سالن را بررسی کردند .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، صبح امروز تیم مددکاران اجتماعی شرکت نفت و گاز با همراهی تیم پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان مشتمل بر پزشکان عمومی ، متخصص و روانشناس وضعیت بهداشتی شهروندان زلزله زده را مورد پایش و ارزیابی قرار داده و مواردی را به دندان پزشک بیمارستان امام خمینی (ره) بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان ارجاع دادند تا وضعیت درمانی بیماران در آنجا پیگیری گردد .

روانشناسان و مددکاران اجتماعی نیز با مصاحبه و گفتار درمانی ، به این افراد دارای تألم از حادثه ی تلخ زمین لرزه که موجب آوارگی آنها شد آرامش روانی را تزریق کرده تا بتوانند ضمن پذیرش این رخداد طبیعی ، زندگی دوباره را با انرژی مضاعف از سر بگیرند .

نام:

ایمیل:

نظر: