بازدید شهردار مسجدسلیمان از روند آسفالت منطقه نمره ۲

عصرمسجدسلیمان // شهردار مسجدسلیمان و حمزه نجف پور عضو شورای شهر مسجدسلیمان از روند آسفالت منطقه نمره ۲ و نظارت بر کیفیت این پروژه بازدید نمود.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان شهردارمسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگ ...

عصرمسجدسلیمان // شهردار مسجدسلیمان و حمزه نجف پور عضو شورای شهر مسجدسلیمان از روند آسفالت منطقه نمره ۲ و نظارت بر کیفیت این پروژه بازدید نمود.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان شهردارمسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن ابراز خوشنودی نسبت به مطالبه گری مردم در مورد مشکلات شهر به عنوان شهردار وکسی که وظیفه ذاتی اش خدمتگزاری به شهروندان مسجدسلیمان است بیان کرد: بحث زیرساخت شهر مسجدسلیمان به واسطه مشکلاتی همچون جابجایی مناطق آلوده و …که سالیان گذشته گریبانگر آن بوده است به دست فراموشی سپرده شده بود، نکته ای حائز اهمیت این است که علی رغم اینکه موقعیت های فوق العاده دیروز را ازدست دادیم ، موقعیت هایی که امروز داریم را غنیمت بشماریم و نسبت به آنها بی توجهی نکنیم.

شهردار مسجدسلیمان با اشاره به آمادگی خود جهت پاسخگویی به مشکلات مردم عنوان کرد : بنده حاضرم توضیحات لازم در ارتباط با مشکلاتی که مدنظر هر شهروند مسجدسلیمانی است را ارائه دهم ضمن اینکه از نخبگان شهرم  انتظار می رود موارد اشتباه را در عموم انعکاس ندهند و با واقعیت ها آشنا شوند.

وی ادامه داد : انتقادها هیچگونه خللی را در اراده و ارادت من به بزرگان شهر وارد نمی کند، بلکه باعث میشود تلاش بیشتری را جهت رسیدن به وظیفه ذاتی خود انجام دهم. اما مشکلات زیرساختی و مشکلات اساسی شهرمسجدسلیمان با ۲سال سروسامان نمی گیرد، همه ما میدانیم مسجدسلیمان دارای چه مشکلاتی است اما بعضی از مشکلات احتیاج به همراهی ،برادری وحمایت بیشتر نخبگان شهر میباشد.

وی در رابطه با طرح جامع و تفصیلی عنوان کرد :در مورد طرح جامع در روزهای آینده نشستی با مشاور طرح و اداره راه وشهرسازی خواهیم داشت،امیدوارم که بتوانیم سریع تر طرح جامع را به نتیجه برسانیم و بازنگری آن را به انتها برسد ضمن اینکه بحث تفصیلی را هم بطور جدی میتوانیم به ثمر برسانیم.

 

این مقام مسئول در رابطه با زمان مورد نیاز طرح تفصیلی بیان کرد: این مورد ازجمله مواردی است که باید مراحل قانونی و هماهنگی با دستگاههای اجرایی ازجمله منابع طبیعی،راه وشهرسازی و…انجام شود، ایجاد این هماهنگی ها نیاز جلسات مکرری دارد که زمان بر میباشد ،با توجه به مشکلات زیرساختی وعقب ماندگی در بعضی مواقع ممکن است طرح جامع ۵ سال هم طول بکشد،اما هدف ما، نتیجه گیری ظرف چندماه است .

شهردار مسجدسلیمان در زمینه آسفالت معابرشهری افزود: مناطق مختلف مسجدسلیمان به ترتیب کم تر توسعه یافته ملاک نظر ما جهت آسفالت است،متاسفانه در ابتدا اختلاف نظرهایی جهت آغاز بکار پروژه وجود داشت اما طرح کارشناسی ما براساس نیازمندی است و اولویت ها براساس نیازمندی استاندارد است

وی تصریح کرد: طبیعتا هر برنامه ریزی یک انحراف معیار نیز دارد وما منکر این نیستیم
اینکه توانستیم بالای ۷۰% محلات مورد هدفمان را وارد برنامه اجرایی هدف کنیم این یک موفقیت بزرگ است ، مسجدسلیمان از این نظر دچار کمبود است وما هم توانایی این را نداریم که دریک سال بتوانیم همه شهر را زیر پوشش آسفالت ببریم و این انتظار را با توجه به محدودیت های مالی و مشکلاتی که وجود دارد نه من ونه هیچ کس دیگر نمی تواند طی یک سال حل کند، امیدواریم که بتوانیم در طول خدمت خود بالای ۷۵% مشکلات معابر مناطق مختلف مسجدسلیمان را مرتفع کنیم .

سلیمانی در رابطه با قیر یارانه ای افزود: در طول ۱۶ماه گذشته ۱۰۰۰ تن قیر یارانه ای دریافت کرده ایم که این مقدار را در محله های هدف استفاده نمودیم ضمن اینکه با پیگیری اعضای شورا و نماینده مردم مسجدسلیمان قرار است در روزهای آتی ۴۰۰ تن قیر از طریق اداره راه وشهرسازی به شهر تزریق گردد.

وی ادامه داد: در بحث ایجاد فضای سبز و پارک ها چه در قالب پروژه های عمرانی و و چه در پروژه های جاری در حال تلاش هستیم که مواردی که در دستور کار قرار دارد شامل پارک ۵۰ هکتاری تمبی ،پارک ۱۱ هکتاری، بوستان نمره ۲، تپه شهدای بی بیان و نفتک و ۳ عددبوستان محلی است . هم چنبن اصلاح میدان چهار راه بهداری و اصلاح بلوارها جزمواردی هستند که درصدد هستیم بودجه مورد نیازشان را تامین کنیم.

این مقام مسئول در رابطه با پروژه بلوار دوم اظهارکرد: پروژه بلوار دوم در آغاز کار با مشکلاتی مواجهه شد،متاسفانه اطلاعاتی که روز اول از شهر بدست آوردیم اطلاعات دقیقی نبودند که در ادامه ضمن طراحی واجرای کار مجبور شدیم تغییراتی را ایجاد کنیم  که روند این تغییرات باعث شد روند اجرایی پروژه کمی کند شود ضمن اینکه مسائلی از جمله بارندگی ومعضلاتی چون آب ،برق ، فییر نوری سبب کندی روند پروژه شد اما طبق آخرین جلسه هماهنگی با پیمانکار ومشاور ،مواردی به تصویب رسید که مقرر شد واحد نظارت پیگیری های لازم را انجام دهد  که در این خصوص ظرف روزهای آتی نتیجه را به اطلاع همشهریان خواهیم رساند.

وی در خاتمه عنوان کرد : لوازم مورد نیاز پارک ۵۰ هکتاری تمبی خریداری شده است و پروژه روند خود راطی میکند که امیدواریم در انتهای فصل پاییز فاز یک آن مورد استفاده همشهریان قرار بگیرد.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: