آغاز عملیات آسفالت مسیر چهارخطه مسجدسلیمان-اهواز (آبگاه) پس از چندماه توقف

  عصر مسجدسلیمان // فرماندار مسجدسلیمان از آغاز عملیات آسفالت مسیر چهارخطه کردن مسجدسلیمان-اهواز (آبگاه) پس از چندماه توقف خبر داد.   به گزارش پایگاه عصر مسجدسلیمان صبح امروز فرماندار مسجدسلیمان در بازدید از پر ...

 

عصر مسجدسلیمان // فرماندار مسجدسلیمان از آغاز عملیات آسفالت مسیر چهارخطه کردن مسجدسلیمان-اهواز (آبگاه) پس از چندماه توقف خبر داد.

 

به گزارش پایگاه عصر مسجدسلیمان صبح امروز فرماندار مسجدسلیمان در بازدید از پروژه‌های عمرانی و جاده های ارتباطی شهرستان با اعلام این خبر گفت :پروژه چهارخطه محور مسجدسلیمان – اهواز که از سال گذشته آغاز شده بود و تا مرحله زیرسازی هم پیش رفته بود که با موانع مختلفی از جمله معارض،کمبود اعتبارات و… مواجه شده بود با پیگیری های صورت گرفته اعتبارات لازم برای ادامه این پروژه تخصیص داده شد.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه مجددا این پروژه با تزریق اعتبارات لازم علمیات آسفالت این مسیر آغاز شده است و در آینده نزدیک شاهد افتتاح و بهره برداری این مسیر حدفاصل آبگاه خواهیم بود.

 

پیمان مولایی افزود: عملیات آسفالت این مسیر با اعتبار ۵٠ میلیارد تومان و طول۴ کیلومتر شامل آسفالت،خط کشی و نصب علائم خواهد بود.

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: