دیدار و جلسه دکتر علیرضا ورناصری با مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران

  عصر مسجدسلیمان // روز گذشته مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۷ دکتر علیرضا ورناصری در دیدار با دکتر خجسته مهر معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران خاطر نشان ساخت: اجرا و تکمیل پروژه های مسئولیت اجتماعی وزارت نفت از مطالبه به ...

 

عصر مسجدسلیمان // روز گذشته مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۷ دکتر علیرضا ورناصری در دیدار با دکتر خجسته مهر معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران خاطر نشان ساخت: اجرا و تکمیل پروژه های مسئولیت اجتماعی وزارت نفت از مطالبه به حق مردم حوزه انتخابیه است بنابراين می طلبد این وزارتخانه نسبت به تعهدات خود در این چهار شهرستان تسریع کند.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، دکتر ورناصری به پایین بودن سرانه های ورزشی و امکانات تفریحی منطقه حوزه انتخابیه اشاره کرد و یادآور شد : تیم نفت مسجدسلیمان تنها دلگرمی جوانان غیور این منطقه است ،با توجه به اینکه تیم در آستانه صعود به لیگ برتر است بنابراین مرتفع نمودن مشکلات مالی ، مدیریتی ، احداث استادیوم اختصاصی نفت و باشگاه های ورزشی در سایر رشته ها توجه ویژه وزارت نفت را می طلبد.

 

دکتر ورناصری تعیین تکلیف فوری پروژه های گازرسانی توسط شرکت بهره برداری مسجدسلیمان به محلات کم برخوردار را تاکید کرد و بیان داشت:با توجه به فرسودگی شبکه برق و قطعی های مکرر بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ دقیقه در سال و پرداخت خسارت به اداره برق به علت گاز ترش و خورندگی شدید این گاز بر روی سیم های انتقال برق توسعه و بهسازی شبکه توزیع ضروری است.

 

وی با تاکید بر اینکه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نسبت به جذب نیروی انسانی مورد نیاز اقدام کند،افزود:احداث پتروپالایش مسجدسلیمان و شهرک های شیمیایی لالی ، هفتکل و اندیکا بیش از ده هزار نفر اشتغال پایدار به دنبال دارد.

 

ایشان به ساماندهی توسعه نیروی انسانی و همچنین واگذاری منازل کارگری شرکت نفت مسجدسلیمان تأکید کرد.

 

دکتر ورناصری احداث هنرستان و آموزشگاه ها درجهت تقویت نیروی متخصص صنعت نفت مسجدسلیمان را ضروری دانست و اظهار کرد: با گذشت ۲۰ سال ساماندهی و جمع آوری گازها ی فلر همچنان عملیاتی نشده است.

 

وی با اشاره به اینکه جمع آوری گازهای فلر که چندین برابر فاز پارس جنوبی را می سوزاند، تصریح کرد:با توجه به ارزش بالای گازهای مشعل و کاهش آلودگی های زیست محیطی حضور بخش خصوصی جهت تعریف پروژه های نو فلرینگ برای کشور و استان به اتمام نرسیده است.

 

دکتر ورناصری به پیگیری جدی طرح توسعه یال شمالی به عنوان منطقه بکر نفتی اشاره کرد و بیان داشت: احداث مسجد جامع شهرستان لالی از جمله مسئولیت های وزارت نفت است.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: