برگزاری مراسم سوگواری شهادت رئيس مذهب شيعه حضرت امام جعفر صادق (ع) در مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور سرپرست فرمانداری ، امام جمعه ، جمعی از مسئولین شهرستان و اقشار مختلف مردم در مصلی نمازجمعه برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ،سخنران ویژه این مراسم حج ...

عصر مسجدسلیمان // مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور سرپرست فرمانداری ، امام جمعه ، جمعی از مسئولین شهرستان و اقشار مختلف مردم در مصلی نمازجمعه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ،سخنران ویژه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان بود که ضمن تسلیت سالروز شهادت دکتر بهشتی ، درباره خصایل و مکارم اخلاقی امام جعفر صادق (ع) به سخنرانی پرداختند.

گفتنی است پس از سخنان امام جمعه شهرستان حاضرین در مراسم با نوحه سرایی مداح اهل بیت برای شهادت ششمین اختر تابناک ولایت و امامت اشک حسرت از چشمان خود جاری ساختند و بعد از آن نماز ظهر و عصر را اقامه نمودند.

حضرت امام جعفر صادق عليه السّلام، ششمين پيشواي شيعيان و رئيس مكتب شيعه، كه كنيه ايشان ابوعبدالله و القابش، صادق، كامل، صابر و كاشف الحقايق مي باشد در هفدهم ربيع الاول سال ۸۳ هجري قمري در مدينه منوره متولد و در بيست و پنجم شوال سال ۱۴۸ هجري قمري به دستور منصور دوانقي خليفه ستمگر عباسي مسموم و به شهادت رسيدند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: