نشست کتابخوانی مجموعه هزار و یکشب با عنوان یک جرعه کتاب برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // نشست کتابخوانی مجموعه هزار و یکشب با عنوان یک جرعه کتاب برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان سرکار خانم مینا حقانی مدیر مجموعه فرهنگی هزار و یکشب در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد : فعالیت مجمو ...

عصر مسجدسلیمان // نشست کتابخوانی مجموعه هزار و یکشب با عنوان یک جرعه کتاب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان سرکار خانم مینا حقانی مدیر مجموعه فرهنگی هزار و یکشب در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد : فعالیت مجموعه هزار و یکشب با هدف احیاء این مکان تاریخی ازسال ۹۴ در سطح شهرستان آغاز شد که سعی ما بر این بوده تا از پتانسیل این مکان به عنوان مهد استعدادیابی کودکان و نوجوانان استفاده شود.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین فعالیتهای فرهنگی این مجموعه تشکیل باشگاههای کتابخوانی بوده است که در این راستا پس از فراخوان ، با ایجاد مکانهایی با عنوان ایستگاه کتاب ،کتابهایی جهت مطالعه علاقمندان به معرض نمایش گذاشته شد.

حقانی افزود : همزمان با ایستگاه کتاب از سال ۹۶ باشگاه کتابخوانی جهت افزایش اعتماد به نفس کودکان و نوجوانان و ایجاد فاصله آنها با فضای مجازی و ترویج فرهنگ کتابخوانی در ۵ رده سنی مختلف تشکیل شد ضمن اینکه هر پنج شنبه نشست عمومی کتابخوانی در مجموعه با عنوان یک جرعه کتاب برگزار میگردد.

مدیر مجموعه مجموعه هزار و یکشب در ادامه عنوان کرد : امانت دادن ، مذاکره بین کودکان و ایجاد مودت و دوستی از دیگر مزایای تشکیل این باشگاههای در مجموعه بوده است.

وی ادامه داد : با توجه به اینکه این بستر فرهنگی جهت استفاده عموم مهیا شده است از شهروندان عزیز تقاضا دارم تا فرزندان خود را جهت مراجعه به این مجموعه تشویق نمایند‌ همچنین از مسئولین انتظار داریم در زمینه تهیه کتاب برای مجموعه هزار ویکشب ما را یاری نمایند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: