عملیات زیرسازی و روکش آسفالت مناطق مختلف مسجدسلیمان در حال اجرا میباشد

عصر مسجدسلیمان // عملیات زیرسازی و روکش آسفالت گرم و لکه گیری چندین منطقه از شهر مسجدسلیمان به مساحت تقریبی ۹ هزار مترمربع با نظارت کارشناسان معاونت امور زیر بنائی شهرداری و واحد عمران در حال اجرا میباشد. به گزارش پایگاه ...

عصر مسجدسلیمان // عملیات زیرسازی و روکش آسفالت گرم و لکه گیری چندین منطقه از شهر مسجدسلیمان به مساحت تقریبی ۹ هزار مترمربع با نظارت کارشناسان معاونت امور زیر بنائی شهرداری و واحد عمران در حال اجرا میباشد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان با اعلام خبر اظهار داشت : در ادامه روند روکش آسفالت محلات و معابر اصلی شهر مسجدسلیمان ، اجرای عملیات روکش آسفالت چندین نقطه از محله نمره ۲ و لکه گیری مناطق سی برنج، اسکاج و چهاربیشه با حجم تقریبی ۹ هزارمتر مربع در دست اقدام میباشد.

وی افزود : آسفالت مناسب معابر، خیابانها و محلات مسجدسلیمان، یکی از خواسته های به حق شهروندان از شهرداری است و نیز یکی از مهمترین ویژگی های یک محله زیبا، وضعیت روکش آسفالت و معابر آن می باشد که تاثیر زیادی در منطقه شهری دارد.

شهردار مسجدسلیمان ادامه داد: در حال حاضر عملیات زیرسازی محلات مختلف منطقه بی بیان جهت اجرای آسفالت در حال انجام است که امیدواریم با پایان عملیات زیرسازی ، ظرف روزهای آینده اجرای آسفالت این منطقه نیز آغاز شود.

وی در پایان تاکید کرد: همواره از سوی شهرداری تلاش بر این بوده تا با همت مضاعف   معابر شهری را در قالب عملیات زیرسازی ، لکه گیری و روکش آسفالت کوچه و خیابانهای اصلی شهر که دچار نواقص مختلفی می باشند به شرایط مطلوب و قابل قبولی برسند که امیدواریم با اجرای این پروژه ها رضایتمندی شهروندان شریف مسجدسلیمان را جلب کرده باشیم.

 

نام:

ایمیل:

نظر: