برگزاری نمایشگاه عکس در هفته مبارزه با موادمخدر توسط کلینیک مددکاری آریا

عصر مسجدسلیمان // نمایشگاه عکس و توزیع بروشور در هفته مبارزه با موادمخدر به همت کلینیک مددکاری آریا در معبر اصلی سه راه مخابرات شهرستان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان سرکار خانم مرجان مولایی بیرگانی مدیری ...

عصر مسجدسلیمان // نمایشگاه عکس و توزیع بروشور در هفته مبارزه با موادمخدر به همت کلینیک مددکاری آریا در معبر اصلی سه راه مخابرات شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان سرکار خانم مرجان مولایی بیرگانی مدیریت کلینیک مددکاری و پایگاه سلامت اجتماعی آریا در این خصوص اظهار داشت: معتاد یک بیمار است و باید درمان شود متاسفانه امروزه در جامعه ما مصرف موادمخدر خطرناک از قبیل تریاک،کوکایین و حشیش و … مخصوصاً در بین نوجوانان و جوانان دائماً در حال افزایش است.

وی ادامه داد :متاسفانه بسیاری از جوانان به علت احساس درماندگی، ناکامی و عدم کفایت و برای رهایی از تنهایی و فشار روانی معتاد می شوند که رهایی از این نوع اعتیاد به سادگی میسر نیست، همچنین تعداد زیادی از فرزندان طلاق به عنوان کسانی که از تربیت صحیحی برخوردار نیستند به شکل قابل توجهی مستعد گرفتار شدن در دام اعتیاد به مواد مخدر هستند.

وی افزود : بی شک خانواده تأثیر عمیقی در رشد نوجوان دارد و شخصیت او را پی ریزی می کنند اگر محیط خانواده سالم باشد و نوجوان مهر و محبت یاد میگیرد و دارای اعتماد به نفس و احساس مسئولیت می شود.

 

نام:

ایمیل:

نظر: