تأکید مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بر صرفه جویی در مصرف انرژی

عصر مسجدسلیمان // جلسه شورای سرپرستان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور مدیران ، روسا و سرپرستان بخش های مختلف این شرکت برگزار شد . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، طی این جلسه موضوعات و مسایل مختلف جاری ...

عصر مسجدسلیمان // جلسه شورای سرپرستان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور مدیران ، روسا و سرپرستان بخش های مختلف این شرکت برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، طی این جلسه موضوعات و مسایل مختلف جاری و دستورالعمل های ابلاغی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .
از جمله موضوعات مورد بحث در این جلسه لزوم صرفه جویی در مصرف انرژی بود که مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اشاره به گرمای فزاینده تابستان خوزستان و کاهش ساعات کار اداری بمنظور صرفه جویی در مصرف انرژی و پرهیز از قطعی ناخواسته شبکه برق ، بر لزوم صرفه جویی انرژی تأکید ویژه نمود .
مهندس قباد ناصری با عنوان اینکه با درخواست شرکت برق منطقه ای و ستاد مدیریت بحران و دستور استاندار محترم پایان ساعات کاری ادارات ستادی و غیرعملیاتی ساعت ۱۳ مشخص و ابلاغ گردیده اظهار داشت : ضرورت دارد همه همکاران در هنگام خروج از محل کار از خاموشی کلیه ی سیستم های سرمایشی و روشنایی اطمینان حاصل نمایند .
وی با اعلام اینکه کارگروهی بمنظور نظارت بر این موضوع در اداره HSE تشکیل گردیده افزود : اعضای این کارگروه هر روز و پس از پایان فعالیت اداری به کلیه ی ساختمان های اداری مراجعه و در صورت روشن بودن سیستم های سرمایشی به اینجانب گزارش خواهند داد .
مهندس ناصری با اعلام اینکه بخش های فنی و عملیاتی بمنظور حفظ و استمرار تولید نفت و گاز از این قاعده مستثنی می باشند افزود : چنانچه ادارات ستادی نیز به فعالیت بیشتری نیاز داشته باشند این فعالیت ها می بایست به ساعات پس از پیک مصرف و از ساعت ۱۷ به بعد منتقل شود تا فشاری بر شبکه ی توزیع برق وارد نشود .
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و وضع و اعمال تحریم های ظالمانه از سوی آمریکا افزود : پیکان حملات اقتصادی استکبار جهانی صنعت نفت که سنگر نخست تولید و اقتصاد کشور است را نشانه رفته ، از این رو ضرورت دارد با هوشیاری و تلاش مضاعفی به وظایفمان عمل نماییم .
وی تصریح کرد : مدیران و روسا می بایست بر مدیریت منابع مالی و بودجه ای خود بیش از پیش توجه نموده و هزینه های زاید و غیر ضرور را شناسایی و حذف نمایند .

نام:

ایمیل:

نظر: