پیام تبریک نماینده مردم مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه

عصر مسجدسلیمان // علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در پیامی فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت که متن آن به شرح ذیل است : “و ان حکمت فاحکم بینهم بالقسط ان الله یحب المقسطین”           ...

عصر مسجدسلیمان // علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در پیامی فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت که متن آن به شرح ذیل است :

“و ان حکمت فاحکم بینهم بالقسط ان الله یحب المقسطین”             “مائده آیه ۴۲

 

نامگذاری یکم تا هفتم تیر به نام هفته قوه قضائیه، فرصتی ارزشمندبرای بزرگداشت تلاشگران عرصه عدل و داد، پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام این عرصه و نیز بیان اهمیت و جایگاه مهم دستگاه قضایی در جامعه است.

بازخوانی چهار دهه عملکرد قوه قضائیه در بسط عدالت و مبارزه با مجرمان حکایت از تلاش ستودنی همه ارکان این مجموعه برای شکل دادن قوه قضائیه در تراز انقلاب اسلامی را دارد.

قوه قضائیه تراز انقلاب اسلامی بعنوان مظهر عدالت،نقش مهمی در ایجاد آرامش، امنیت عمومی و توسعه رفاه در جامعه دارد و امروز اجرایی شدن این نقش با توجه به شرایط جامعه لازم است بصورت حداکثری در دستور کار مسئولین این قوه قرار بگیرد.

گسترش عدل، احیاء حقوق عامه، آزادیهای مشروع، نظارت بر اِعمال قانون و برخورد قاطع و سریع با موضوع فساد که بارها از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شده است و در سند تحول در قوه قضائیه نیز به آنها اشاره شده است  از مواردی است که بعنوان مطالبه همگانی مطرح میباشد و مردم منتظر هستند تا هر چه سریعتر با اجرایی شدن این موارد نتایج آن را بصورت ملموس در سطح جامعه ببینند.

اینجانب ضمن تقدیر از تلاش های حجت الاسلام رئیسی برای تحول در قوه قضائیه و تجلیل از مقام شامخ مجتهد متفکر  شهید مظلوم دکتر بهشتی، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به مجموعه خدوم،متعهد و تلاشگر قوه قضائیه بخصوص تلاشگران این عرصه در  شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل،تبریک عرض نموده و از خداوند دادگر برای همگان صحت و سلامتی مسئلت می نمایم.

علی عسگر ظاهری
نماینده مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل‌ در مجلس شورای اسلامی

نام:

ایمیل:

نظر: