پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت هفته قوه قضائیه

عصر مسجدسلیمان //  فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت هفته قوه قضائیه پیام تبریکی ارسال نمود که متن آن به شرح ذیل است : بسم الله الرحمن الرحیم هفته اول تیرماه هرسال، یادآور شهادت آیت الله دکتر بهشتی یکی از مخلص ...

عصر مسجدسلیمان //  فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت هفته قوه قضائیه پیام تبریکی ارسال نمود که متن آن به شرح ذیل است :
بسم الله الرحمن الرحیم
هفته اول تیرماه هرسال، یادآور شهادت آیت الله دکتر بهشتی یکی از مخلص ترین یاران انقلاب اسلامی و ۷۲ تن دیگر از نیروهای خدوم و گرانقدر نظام اسلامی است که به نام هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.
خادمان مردم و نظام اسلامي در قوه قضائيه بايد بر خود ببالند که گام در عرصه اي نهاده که صبغه اي الهي دارد و  حاصل تلاش شهيدان گلگون کفني چون “بهشتي” مظلوم است.
این ایام فرصت مغتنمی ست برای یادکردن از تلاشگران عرصه عدل و داد، تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم قوه قضائیه و به ویژه تجلیل از مقام شامخ مجاهد نستوه و مجتهد متفکر شهید مظلوم دکتر بهشتی و سایرشهدای این عرصه است تا به نوعی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در نهاد قوه قضائیه پاس داشته شود .
اینجانب با گرامی داشتن یاد وخاطره شهدای والامقام هفتم تیر، هفته قوه قضائیه را به همه خدمتگزاران و مسئولان قضائی، قضات، دادیاران، دادرسان و کارکنان شاغل در دستگاه قضائی به ویژه قضات و مسئولین دستگاه قضایی شهرستان مسجدسلیمان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدمات این عزیزان و نقش بی بدیل آنان در نظم و امنیت موجود شهرستان تقدیر و تشکر می نمایم.

نام:

ایمیل:

نظر: