دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با بیان اینکه که دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است افزود: قدر دانی از خانواده معظم شهدا فضیلتی بزرگ و عملی است ارزشمند است و همه خود را مدیون خانواده معظم ...

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با بیان اینکه که دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است افزود: قدر دانی از خانواده معظم شهدا فضیلتی بزرگ و عملی است ارزشمند است و همه خود را مدیون خانواده معظم شهدا می دانیم و به لحاظ انجام وظیفه و هم تجدید بیعت با آرمان های والای شهیدان، دیدار با ان ها را افتخار می دانیم.
به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان سرهنگ ” کارآگاه علی حسینی” به همراه رئیس بنیاد شهید شهرستان و جمعی از پرسنل بنیاد شهید و نیروی انتظامی از خانواده معظم” شهید عبدالرضا قنبری” و “شهید حمیدرضا کیانی” دیدار و دلجویی کرد.
در این دیدار که با حضور رئیس بنیاد شهید شهرستان مسجدسلیمان صورت گرفت، سرهنگ علی حسینی اظهار کرد: شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در راه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و ارزش های دینی جان خود را فدا کردند تا اسلام زنده بماند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: یادآوری و ارج نهادن به جایگاه والای شهدا وظیفه اصلی نسل آینده است و ما باید با سازگاری در تمام مشکلات و سختی ها مسیر نورانی شهیدان را ادامه داده و از مسیر نورانی آن ها خارج نشویم .

نام:

ایمیل:

نظر: