روز پرکار نماینده مردم مسجدسلیمان در روستاهای بخش مرکزی

عصر مسجدسلیمان // صبح امروز‌ مهندس علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان ، لالی ، اندیکا و هفتکل به‌ همراه سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین دستگاههای‌ اجرایی به بازدید‌ و افتتاح چند پر ...

عصر مسجدسلیمان // صبح امروز‌ مهندس علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان ، لالی ، اندیکا و هفتکل به‌ همراه سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین دستگاههای‌ اجرایی به بازدید‌ و افتتاح چند پروژه عمرانی در روستاهای بخش مرکزی مسجدسلیمان‌ پرداختند‌.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان مهندس ظاهری در ابتدا با حضور در روستای چشمه زالوئک‌ از عملیات آسفالت جاده های این روستا بازدید کرد،گفتنی است با پیگیری های مهندس ظاهری ۲هزار متر مربع از جاده های این روستا در حال آسفالت میباشد و چندی پیش‌ هم پروژه های پل ورودی روستا،دیوار حائل درون‌ روستا و بهسازی‌ روستا در این منطقه به بهره برداری رسیده بود.

این مقام مسئول سپس‌ با حضور در روستای تقی‌ آباد از توابع بخش‌ مرکزی ، جاده‌ آسفالت این روستا را به مساحت ۴هزار متر مربع افتتاح کرد،لازم به ذکر است که متریال‌ بازسازی‌ پل ورودی این روستا تامین‌ گردیده و این پروژه بزودی شروع بکار خواهد کرد‌.

نماینده مردم مسجدسلیمان در پایان با حضور در روستای گچ‌ خلج‌ جاده آسفالت‌ این‌ روستا را به مساحت ۴هزار متر مربع افتتاح کرد و پس از چهل سال از انقلاب شکوهمند اسلامی جاده های روستایی‌ گچ‌خلج‌ آسفالت شدند.

مهندس نواب خراسانی بخشدار مرکزی مسجدسلیمان در حاشیه این بازدیدها‌ از تلاش های بی نظیر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در بحث تخصیص قیر یارانه ای،تامین آب روستاها‌ و توسعه مناطق روستایی قدردانی کرد و افزود : با همت و جدیت مهندس ظاهری در ۲سال اخیر به اندازه چهل سال پس از انقلاب در روستاهای بخش مرکزی مسجدسلیمان فعالیت های عمرانی صورت گرفته است.

 

نام:

ایمیل:

نظر: