انتقال تجارب ارزشمند متخصصان نفت مسجدسلیمان به دانشجویان

عصر مسجدسلیمان // رییس اداره آموزش شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت : در سال گذشته بیش از ۱۲۰ هزار نفر ساعت دوره کارآموزی دانشجویان مقاطع مختلف در این شرکت برگزار شد . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، رسول ...

عصر مسجدسلیمان // رییس اداره آموزش شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت : در سال گذشته بیش از ۱۲۰ هزار نفر ساعت دوره کارآموزی دانشجویان مقاطع مختلف در این شرکت برگزار شد .
به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، رسول احمدی با بیان این مطلب اظهار داشت : براساس علاقمندی این شرکت به انتقال تجارب و اندوخته های علمی و فنی کارشناسان و متخصصان این شرکت به جوانان و نسل های آینده ، پذیرش دانشجویان رشته های مختلف متقاضی گذراندن دوره کارآموزی در این شرکت انجام می شود .
وی افزود : بر همین اساس و طی ظرفیت سنجی بعمل آمده از ادارات و بخش های مختلف این شرکت ، در سال گذشته حدود ۵۰۰ دانشجوی رشته ها و دانشگاه های مختلف استان خوزستان در این اداره پذیرش شده و با توجه به متغیر بودن ساعات دوره کار آموزی آنها ، بطور میانگین حدود ۱۲۰۰۰۰ نفرساعت دوره کارآموزی برگزار شد .
وی با اشاره به رشته های پذیرش شده افزود : رشته های مهندسی نفت – مکانیک – شیمی – حسابداری – کامپیوتر – مهندسی برق – ایمنی – محیط زیست – الکترو تکنیک – صنایع از جمله رشته های پذیرش شده توسط این اداره هستند که رشته ی مهندسی نفت بیشترین فراوانی را از میان رشته های تحصیلی داشته است .
وی تصریح کرد : از ابتدای سالجاری نیز تاکنون ۳۵ دانشجوی مقاطع مختلف در این اداره برای گذراندن دوره کارآموزی پذیرش شده اند که بطور میانگین ۸۴۰۰ نفر ساعت برای این افراد زمان صرف شده است .

نام:

ایمیل:

نظر: