آیین تجلیل از بازنشستگان فرهنگی سال ۹۷-۹۶ اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // آیین تجلیل از بازنشستگان فرهنگی سال ۹۷-۹۶ اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان روز پنج شنبه ۹۸/۰۲/۱۹ در سالن امور تربیتی آموزش و پرورش برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان جانمراد مدیریت آموزش و پرو ...

عصر مسجدسلیمان // آیین تجلیل از بازنشستگان فرهنگی سال ۹۷-۹۶ اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان روز پنج شنبه ۹۸/۰۲/۱۹ در سالن امور تربیتی آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان جانمراد مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان طی سخنانی اظهار کرد : افتخار ما این است که پیرو و دنبال کننده معلم بشریت ، پیام اکرم (ص) هستیم و صاحب کتاب و دینی هستیم که در آغاز آن و در سوره علق به خواندن تاکید شده است و همه علما بر این موضوع اشتراک نظر دارند که این سوره جنبه آموزشی دارد.

وی ادامه داد : در زمان بعثت پیامبر ،جامعه اعراب درگیر خرافات و رفتار ناپسندی همچون زنده به گور کردن دختران بودند، دخترانی که امروز برای خانواده و جامعه خود افتخار محسوب میشوند و در همه زمینه ها دوشادوش مردان در حال تلاش و کوشش هستند. پیامبر رحمت به دستور خداوند تبارک و تعالی ، قرآن با را خواندن آغاز نمود و نتیجه آن گسترش دین مبین اسلام به سراسر جهان بود.

مدیر آموزش و پرورش مسجدسلیمان تصریح کرد : امروز توفیق ادامه خواندن ، تعلیم و آموزش نصیب ما شده است و شما به خوبی از این ابزار جهت تعلیم دانش آموزان این خطه استفاده نمودید که جا دارد از تک تک شما قدردانی و تشکر بنمایم.

داودی افزود : فلسفه خواندن روشنگری، آگاهی ، عمران و آبادانی و… است، فلسفه خواندن شخصیت زن را در جامعه زنده کرد.امروز اگر در جامعه مشکلات زیادی وجود دارد ناشی از عدم آموزش صحیح میباشد.

مدیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بازنشسته شدن برای معلم معنا ندارد اخاطرنشان کرد :معلم باید به طور مستمر در حال تلاش ، تکاپو و علم آموزی باشد و به روش های نوین تدریس آگاهی داشته باشد. و بتواند علم خود را جهت انتقال به دانش آموزان به روز کند.

این مقام مسئول ادامه داد : اداره آموزش و پرورش ضمن افتخار به بازنشستگان و فرهیختگان عزیز موظف است فضا را طوری فراهم کند تا از تجربیات آنها خصوصا در برگزاری کارگاههای آموزشی جهت انتقال تجربه به معلمین جدید الورود استفاده و بهره  کافی را ببرد.

در ادامه غلامعباس صادقی رئیس دفتر ارتباطات نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از بازنشستگان فرهنگی ، از تلاشهای واحدهای روابط عمومی ، خدمات و کانون بازنشستگان آموزش و پرورش تشکر و قدردانی نمود.

درپایان مراسم با اهدا لوح تقدیر از بازنشستگان فرهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان تجلیل بعمل آمد.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: