سرپرست مدیریت امور فنی شركت نفت و گاز مسجدسلیمان منصوب شد

عصر مسجدسلیمان // مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با صدور حکمی سرپرست مدیریت امور فنی این شرکت را منصوب کرد . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، مهندس قباد ناصری در این حکم مهندس حسین قبادی را به عنوان ...

عصر مسجدسلیمان // مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با صدور حکمی سرپرست مدیریت امور فنی این شرکت را منصوب کرد .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، مهندس قباد ناصری در این حکم مهندس حسین قبادی را به عنوان سرپرست مدیریت امور فنی این شرکت منصوب و از زحمات و خدمات مهندس امید صفایی بخاطر ۴ سال خدمت در این سمت تقدیر نمود .

مهندس ناصری در این حکم با برشمردن اهم وظایف سرپرست مدیریت امور فنی این شرکت آورده است : برنامه ریزی ، سازمان دهی ، هدایت و کنترل فعالیت های مهندسی تولید بمنظور صیانت و بهره برداری بهینه از مخازن نفت و گاز شامل فعالیت های مهندسی بهره برداری ، مهندسی فرآورش نفت و گاز ، تعمیر و تکمیل چاه ها مطابق با برنامه ها و خط مشی های کوتاه مدت و بلند مدت شرکت ملی نفت ایران – هدایت و کنترل برنامه های پیش بینی تولید نفت و گاز – هدایت و کنترل پروژه های تأسیسات تزریق گاز در مخازن تحت اختیار از جمله وظایف شما  می باشد .

لازم به توضیح است مهندس حسین قبادی ۵۴ سال سن دارد و دانش آموخته ی کارشناسی ارشد مهندسی نفت گرایش مخازن هیدروکربوری می باشد و ۲۵ سال در بخش های مختلف صنعت نفت خدمت نموده است .

وی پیش از این و به مدت ۲ سال رییس برنامه ریزی و مطالعات مهندسی بهره برداری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بوده است .

سرپرستی گروه مهندسی مخازن شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در اداره مهندسی عملیات مخازن شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به مدت ۱۴ سال و حضور در سمت های مختلف اداره مهندسی  بهره برداری شرکت نفت و گاز کارون از دیگر سوابق شغلی سرپرست مدیریت امور فنی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان می باشد .

نام:

ایمیل:

نظر: