پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن روز معلم

عصر مسجدسلیمان // به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و روز معلم،مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان  با ارسال پیامی روز معلم را تبریک گفت که متن این پیام به شرح ذیل میباشد:   بسم الله الرحمن الرحیم ...

عصر مسجدسلیمان // به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و روز معلم،مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان  با ارسال پیامی روز معلم را تبریک گفت که متن این پیام به شرح ذیل میباشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ * خَلَقَ الْإِنسَانَ مِنْ عَلَقٍ *
اقْرَأْ وَ رَبُّکَ الْأَکْرَمُ * الَّذِی عَلَّمَ بِالْقَلَمِ(سوره علق)

عشق ورزیدن در قالب خدمت به خلق خدا زیباترین ترنم عبادت با معبود یگانه است. آنانیکه در امتداد رسالت انبیاء الهی عاشقانه روشنایی بخش تمدن بشری هستند و با تعلیم، بشریت را به سرمنزل کمال و رستگاری رهنمون می شوند چه بلند مرتبه و والا مقام هستند.
۱۲اردیبهشت، سالروز پاسداشت مقام والای معلم ، فرصتی مغتنم است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ استاد شهید علامه مرتضی مطهری، مراتب سپاس خود را تقدیم معلمانی کنیم که کاروان دانش بشر را به سوی تعالی رهنمون می‌سازند.
اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی درگرو تلاش هدفمند معلمان فرهیخته ای است که در ترویج دانش و بینش همانند استاد شهید اهتمام می‌ورزند و از همین روست که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام همراه بوده است.
بدون تردید معلمان فرهیخته شهرمان در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان سال “رونق تولید” نام‌گذاری شده است بیش از گذشته طلیعه‌دار عرصه عزم و اراده و کار و تلاش خواهند بود و با عنایت به نقش معلم در جهت اعتلای علم و فناوری ، بستر مناسبی را برای تحقق این امر مهم فراهم خواهند نمود.
اینجانب هفته معلم را به تمامی معلمان فرهیخته وگرانقدر شهرستان مسجدسلیمان تبریک گفته، بر دستان مهربان وسرشار از محبت آنان بوسه می‌زنم و به آن افتخار می‌کنم، امیدوارم پیشگامان عرصه علم و دانایی، بیش از پیش بستر رشد، خردورزی و اندیشه را برای نسل‌های آینده ایران عزیز در سایه ی الطاف بی کران خداوند بزرگ ومنجی عالم بشریت آقا امام زمان (عج) با عنایت به منویات حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم سازند.

جانمراد داودی
مدیر آموزش و پرورش مسجدسلیمان

نام:

ایمیل:

نظر: