بازدید سرپرست فرمانداری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان// سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان باحضور دردانشگاه آزاد به اتفاق هیات رئیسه این دانشگاه از بخش‌ها و مجموعه‌های مختلف آن بازدید بعمل آورد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سرپرست فرمانداری در این بازدید، م ...

عصر مسجدسلیمان// سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان باحضور دردانشگاه آزاد به اتفاق هیات رئیسه این دانشگاه از بخش‌ها و مجموعه‌های مختلف آن بازدید بعمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سرپرست فرمانداری در این بازدید، مجموعه آزمایشگاهی این واحد دانشگاهی را بی‌نظیر خواند و گفت: این مجموعه‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارد ، دانشگاه آزاد اسلامی مسجدسلیمان پتانسیل‌های خیلی بالایی دارد که امیدواریم در راستای توسعه و غنای بیشتر دانشگاه چه از نظر کیفی و چه از نظر کمی با همکاری با مسئولان این واحد دانشگاهی گام برداریم و روز به روز شاهد بالندگی بیش از پیش این دانشگاه باشیم.

حجتی نیا اظهارداشت: «همه باهم باید تلاش ‌کینم تا مشکلات و نیازهای این واحد دانشگاهی را مرتفع کنیم و تمامی مجموعه ادارات آمادگی دارند حداکثر همکاری و مساعدت را به این واحد دانشگاهی شهرستان داشته باشند و امیدواریم بتوانیم در این مسیر جهت پیشرفت وبالارفتن سطح این مرکز علمی قراردادهای مناسب و خوبی را با بخش دولتی و خصوصی منعقد کنیم.

 

نام:

ایمیل:

نظر: