کنفرانس خبری شهردار مسجدسلیمان با اصحاب رسانه برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // کنفرانس خبری شهرداری مسجدسلیمان با جمعی از اصحاب رسانه وخبرنگاران روز چهارشنبه ۹۸/۲/۴ درسالن جلسات شهرداری برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان ضمن تقدیر از اصحا ...

عصر مسجدسلیمان // کنفرانس خبری شهرداری مسجدسلیمان با جمعی از اصحاب رسانه وخبرنگاران روز چهارشنبه ۹۸/۲/۴ درسالن جلسات شهرداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان ضمن تقدیر از اصحاب رسانه در اطلاع رسانی اخبار صحیح عنوان کرد: برخی رفتارهای عوام فریبانه جز موجب ناامیدی همکاران وتضعیف نظام شرعی و قانونی ما حاصلی در بر ندارد، انتقاد سازنده بارزترین راه پیشرفت است و مادر این خصوص منتظر انتقادات سازنده خبرنگاران محترم می باشیم.

وی افزود:با توجه به حجم کاری بالا وگرفتاری های به وجود آمده قطعا کم کاری هایی نیز وجود داشته است اما بااین وجود درتلاش هستیم از حجم این مشکلات بکاهیم .

سلیمانی درارتباط با گزارش عملکرد شهرداری عنوان کرد :شاید بتوان گفت نیمی از کم کاری های موجود دربخش ارائه خدمات به نوسانات اقتصادی برمی گردد و بقیه آن به عملکرد مجموعه مربوط می شود.

وی افزود :از سال ۸۵ تا ۹۶ مجموعه اعتبارات عمرانی که به شهر وارد شد به بیش از ۲۰میلیارد تومان نرسید. در سال گذشته با وجود مشکلات فراوان ۱۲میلیارد تومان اعتبار به شهر تخصیص داده شد و امسال نیز سهم اعتبارات عمرانی تخصیص داده شده ۲۳/۵ میلیارد تومان بوده است ضمن اینکه تااین لحظه چهار پروژه دردست اقدام هستندکه اعتبارنامه های آن دردست مبادله می باشند وتلاش می کنیم این پروژه ها رابه مرحله اجرابرسانیم.

شهردارمسجدسلیمان خاطرنشان کرد : دربحث آسفالت ایرادات زیادی  گرفته می شود اما باید بدانیم آسفالت روکش نهایی کاراست و زیرساخت های شهری همانند آبفا، گاز، مخابرات با نواقص زیادی روبرو هستند به طور مثال پروژه آسفالت برای اولین بار بعد از چندین دهه درسال گذشته کلید خورد بالطبع محلاتی که تحت تاثیر این پروژه می باشند ازدستورکار آسفالت خارج می شوند وعموم مردم متوجه این مسئله نمی باشند و این شبهه ایجاد میشودکه بعضی ازمحلات مغرضانه آسفالت نمی شوند.

وی ادامه داد : در این چهارده ماه که مشغول خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان مسجدسلیمان بوده ام شاید هشت ماه آن به طور مفید کار شده است دربحث آسفالت مناطقی همچون چهاربیشه تاسه راهی سرمسجد،بلوارشهیدبهنام محمدی تاباشگاه مرکزی ورودی سرکوره ها،نمره چهل ،شهدای کلگه تاچهاراه بهداری،  مسجدعلاسوندها، بخش عمده ای ازمحله مرادآبادو ۲۲ بهمن کارشده است ومنطقه سه راهی سالور نیزجهت کارآیی بیشتر تعریض وبهسازی شده است.

شهردارمسجدسلیمان‌‌ تصریح کرد: بازسازی دیوار فاز ۲ فرهنگیان ، خرید و نصب چندصدمیلیون تندیس والمانهای شهری ازدیگرفعالیتهای مهم شهرداری بوده است که دراین باره باید افزود برای ساخت و ورود تندیس علیمردان خان با مشکلات زیادی روبرو شدیم وعده ای می خواستند این تندیس را از آن خودکنند.

وی ادامه داد : زمانی که وارد شهر شدیم اعتبار بودجه جاری ۲۰میلیارد تومان بودکه این اعتبار به ۴۰میلیارد تومان افزایش پیداکرد وتابه امروز معوقات پرسنل تا پایان بهمن ماه ۹۷ نیز پرداخت شده است که دراین خصوص جزو پنج شهرداری برتر در بین ۷۷ شهرداری استان بوده ایم.

شهام سلیمانی عنوان کرد: متأسفانه کم کاری هایی درگذشته صورت گرفت که در روند پیشرفت کاری ما اختلالاتی ایجاد کرد ،همچون پرداخت بدهی های مالی مربوط به سالیان گذشته . ضمن اینکه باوجود مشکلات مالی واقتصادی کارهای خوبی صورت گرفت امامنکر کمبودهای موجود نیز نیستیم .

وی ادامه داد: درسیل چندماه گذشته درعرض یک ساعت حدود ۲۰۰خانوار درشهرستان دچار حادثه شدند وکاری که درطول هفتاد سال گذشته نسبت به لایروبی دره ها و مسیل ها باید مرتب صورت می گرفت ما با اعتبار تنها ۲میلیارد تومان اعتبار که تاکنون هیچ پرداختی نیز صورت نگرفته است درعرض یک هفته وارد کار شدیم و عملیات لایروبی را انجام دادیم واین اقدام موجب شد دربارندگی های بعد ازآن کوچکترین خطری احساس نکنیم واین بحران راپشت سر بگذاریم.

وی افزود : پل داریوش محمدی به لحاظ فنی توانایی و کارآیی خود را از دست داده بود که درحال سپری کردن مراحل پایانی احداث وبازسازی آن می باشیم  همچنین درخصوص پل مالجونکی نیز حدود ۳ ماه می باشد که پیمانکار آن مشخص شده است ولی به علت شروع بارندگی ها و سیلاب های احتمالی احداث آن شروع نشده است که احتمالا تاهفته آینده عملیات ساخت آن آغاز خواهد شد ضمن اینکه پل عابر پیاده شهرک ولیعصر نیز باهمکاری شرکت نفت درحال احداث می باشد که درزمینه مسائل برق دچار مشکلاتی شده است ولی کمتر از یک هفته ی دیگر احداث خواهد شد.

شهام سلیمانی دربخش دیگر سخنان خود عنوان کرد: درخصوص بحث درآمد شهرداری متأسفانه به دلیل نوسانات قیمت، ساخت وساز کاهش پیدا کرده است ومحل درآمد نیز کم شده است .

وی درپایان افزود:باتوجه به وجود اماکن تفریحی، مذهبی، تاریخی و گردشگری در شسطح شهرستان ، زیرساخت های رفاهی مناسبی چون سینما ، هتل و وسیله حمل ونقل مناسب برای جذب گردشگر وکسب درآمد وجود ندارد باتوجه اینکه شهرداری آمادگی خود را از هرنظر برای جذب سرمایه گذار اعلام کرده است امامتاسفانه به علت نوسانات قیمت ها سرمایه گذاران به صورت مقطعی ورود پیدا می کنند و بعد از آن عقب نشینی می کنند. چون صنعت گردشگری یکی از صنعت های درآمد زا می باشد لذا میطلبد که به هرشکل ممکن زمینه های لازم را برای جذب گردشگر فراهم کنیم .

 

نام:

ایمیل:

نظر: