بازدید نماینده و سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان از جاده جریک و روستاهای بخش گل گیر

عصرمسجدسلیمان // حجت السلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری و مهندس ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه ۹۸/۰۲/۰۱ از جاده جریک و روستاهای این منطقه از توابع بخش گل ...

عصرمسجدسلیمان // حجت السلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری و مهندس ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه ۹۸/۰۲/۰۱ از جاده جریک و روستاهای این منطقه از توابع بخش گل گیر شهرستان مسجدسلیمان بازدید نمودند و برای رفع مشکلات این روستاها و جاده های آنتنی و اصلی این منطقه دستور پیگیری دادند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، در این دیدار جمعی ازساکنین این منطقه از وضعیت نامطلوب خانه بهداشت، آب شرب سالم و عدم اسفالت قسمتی  از جاده اصلی و همچنین ضرورت احداث دبیرستان در جریک و مدرسه  راهنمایی در روستای تاچکر و احداث چند بند خاکی جهت مصارف کشاورزی و دامداری در روستای تاچکر که از جمله مشکلات این منطقه میباشد را بیان کردند.

در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین  حجتی نیا سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان اظهارداشت : درشهرستان سه هدف شامل اهداف طولانی مدت مانند برنامه ریزی برای تولید و اشتغال بیشتر، اهداف میان مدت مانند آماده سازی زیر ساخت‌ها برای سرمایه‌گذارها و اهداف کوتاه مدت دنبال می‌شود. حجتی نیا عنوان نمود: مشکل اصلی این منطقه مشکل راه و تردد بوده است که با پیگیری دررفع این مشکل اقدام خواهیم کردوباتلاشهای نماینده محترم علی رغم همه کمبودها خوشبختانه این جاده  تاکنون پیشرفتهای قابل توجهی داشته است و امیدواریم در ماهای آینده این جاده به بهره برداری کامل برسد.

وی اظهار داشت: متاسفانه در این منطقه ضعف امکانات آموزشی ، بهداشتی و درمانی یکی از دلایل اصلی مهاجرت مردم از روستاها به شهر بوده که امیدوارم بتوانیم با برطرف کردن این مشکلات وباکمک نماینده محترم و تلاش مسئولان ذیربط شاهد افزایش مهاجرت معکوس باشیم.

همچنین علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا درمجلس شورای اسلامی در این بازدید با اشاره به مشکلات منطقه همچون آب شرب سالم،مکانهای آموزشی و بهداشتی خواستارتلاش بیشترمسئولان برای اصلاح وضع موجود شد تا اگر کسی گفت ما با مشکل نبود بهداشت و سلامتی و مکانهای آموزشی روبه رو هستیم پاسخی برای آنها داشته باشند. وی همچنین اظهار داشت :برنامه ریزی قابل توجهی جهت جابجایی روستای سچگان در روزهای آینده با حضور مدیرکل محترم بنیاد مسکن استان و مسئولان استانی در شهرستان خواهیم داشت .

در پایان این بازدید سرپرست فرمانداری با همراهی نماینده مردم مسجدسلیمان با حضور در گلزار شهدای روستای امیرالمومنین تاچکر ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا با اهدا شاخه های گل ادای احترام کردند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: