برگزاری اردوی سیاحتی زیارتی و فرهنگی به مناسبت روز جوان ویژه کارکنان وظیفه در مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از برگزاری اردوی زیارتی، سیاحتی و فرهنگی یک روزه ویژه کارکنان وظیفه در قدمگاه امام رضا(ع) واقع در تمبی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سرهنگ ” کار ...

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از برگزاری اردوی زیارتی، سیاحتی و فرهنگی یک روزه ویژه کارکنان وظیفه در قدمگاه امام رضا(ع) واقع در تمبی خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سرهنگ ” کارآگاه علی حسینی” در تشریح این خبر اظهار داشت: به مناسبت یازدهم شعبان العظیم سالروز میلاد خجسته حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در راستای ارتقاء روحیه سربازان و ارج نهادن به جایگاه والای آنان در برقراری نظم وامنیت، اردوی یک روزه در قدمگاه امام رضا(ع) در تمبی برگزار گردید.
وی در ادامه افزود: در این اردوی یک روزه ضمن برگزاری زیارت عاشورا ، با اجرای برنامه های متنوع از جمله برگزاری کلاس بهداشت روان، اجرای مسابقات طناب کشی واهداء جوائز به گروه برنده محیط معنوی و شادی برای این عزیزان که سربازان ولایت هستند ایجاد شد.
سرهنگ علی حسینی در پایان با بیان اینکه امید است جوانان ولایتمدار شهرستان مسجدسلیمان در سال جدید با عزمی راسخ، با روحیه ای سرشار از امید و تلاش و همت والایشان در راستای تحقق اهداف بلند نظام و رونق تولید گام بردارند خاطر نشان ساخت: ۲۹ فروردین ، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به خانواده گرانقدر شهدای ارتش، جانبازان عزیز و تمام دلاور مردان حماسه آفرین نیروهای زمینی، دریایی و هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک می گویم.

 

نام:

ایمیل:

نظر: