کاروان اعزامی و ارسال محموله کمک های فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان باهمکاری سایر نهادها ‌‌‌

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان سرهنگ کارآگاه علی حسینی از اعزام کارکنان و کمک های اهدائی این فرماندهی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، اداره بهزیستی و خیرین شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسج ...

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان سرهنگ کارآگاه علی حسینی از اعزام کارکنان و کمک های اهدائی این فرماندهی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، اداره بهزیستی و خیرین شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، ” سرهنگ کارآگاه حسینی” در تشریح این خبر گفت: با هماهنگی و تدابیر صورت گرفته تعدادی از پرسنل این فرماندهی، نیروهای خودجوش مردمی و همچنین کمک های اهدائی جمع آوری شده از کارکنان این فرماندهی، ناحیه مقاومت بسیج، اداره بهزیستی و خیرین به شهرستان باوی جهت کمک و تحویل راهی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: این کمک ها شامل آب معدنی، انواع کنسرو، پتو و…. بوده که بوسیله دو دستگاه خودروی سازمانی و دو دستگاه مینی بوس به شهرستان باوی اعزام و ارسال شده است.

سرهنگ علی حسینی در پایان گفت: این فرماندهی آمادگی خود را جهت هرگونه امدادرسانی و اعزام نیروهای انتظامی به مناطق سیل زده اعلام می دارد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: