تحقق آرزوی دیرینه اهالی مناطق عنبر و بازارتمبی / انقلاب آسفالت در روستاهای مسجدسلیمان انجام خواهد شد

عصر مسجدسلیمان // رئیس بنیاد مسکن شهرستان مسجدسلیمان از برآورده شدن آرزوی دیرینه اهالی مناطق عنبر و بازارتمبی و همچنین انقلاب آسفالت در روستاهای مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان مهندس ابراهیم جعفری ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس بنیاد مسکن شهرستان مسجدسلیمان از برآورده شدن آرزوی دیرینه اهالی مناطق عنبر و بازارتمبی و همچنین انقلاب آسفالت در روستاهای مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان مهندس ابراهیم جعفری شهنی رئیس بنیاد مسکن شهرستان مسجدسلیمان عنوان کرد : طی چند سال گذشته با همکاری و همیاری مسئولین شهری و استانی و حمایت بی دریغ نماینده شهرستان , خدمات زیادی به روستاهای مسجدسلیمان ارائه شد که اهم آن ها : آسفالت بیش از پنج روستای عنبر , بازار تمبی , زمان آباد , نمره ١١ و سه بردان به مساحت بیش از۵۰ هزار متر مربع بوده است همچنین در کنار بخش فنی یکی از آرزوهای دیرینه مردم روستاهای عنبر و بازارتمبی که حل مشکل اسناد مالکیت بود به وقوع پیوست.

وی ادامه داد : با پیگیری و مکاتباتی که طی چند سال گذشته صورت گرفته بود و مساعدت مدیر عامل سابق مناطق نفت خیز جنوب روستاهای عنبر وبازار تمبی از مالکیت شرکت نفت خارج و به بنیاد مسکن واگذار شد تا بلکه خواسته مردم روستاهای مذکور که سنددارشدن منازل آنها بود به وقوع بپیوندد و درکنار آن بیش از۱۰۰۰ سند روستایی به مردم واگذار شد.

جعفری شهنی افزود : می توان در آینده نوید انقلابی بزرگ در زمینه معابر روستایی را  داد چرا که عملیات زیرسازی و آسفالت بیش از ۶ روستا به مساحت تقریبی ۳۰ هزار مترمربع با همکاری دهیاریها انجام خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد : در کنار این خدمات طی یک سال گذشته بیش از ۱۳ میلیاد ریال اعتبار جهت بازسازی و تعمیرات منازل شهرها و روستاهای حومه مسجدسلیمان در اختیار مردم قرار داده شد که از این میزان اعتبار بیش از ۴ میلیارد ریال آن با تلاش های مستمر و همیاری مدیر کل محترم بنیاد مسکن و روسای ادارات استان به مسجدسلیمان اختصاص یافت.

نام:

ایمیل:

نظر: