آیین تجلیل از هیات ها، باشگاهها و قهرمانان ورزشی سال ۹۷ شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // آیین تجلیل از هیات ها، باشگاهها و قهرمانان ورزشی سال ۹۷ شهرستان مسجدسلیمان به همت روابط عمومی دفتر ارتباطات نماینده مردم مسجدسلیمان، اداره ورزش و جوانان وموسسه نوای جوانان عصر نوین در سالن اجتماعات شرکت ...

عصر مسجدسلیمان // آیین تجلیل از هیات ها، باشگاهها و قهرمانان ورزشی سال ۹۷ شهرستان مسجدسلیمان به همت روابط عمومی دفتر ارتباطات نماینده مردم مسجدسلیمان، اداره ورزش و جوانان وموسسه نوای جوانان عصر نوین در سالن اجتماعات شرکت نفت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، امیدوار جمالپور رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان ضمن تبریک سال نو، طی سخنانی عنوان کرد :پس از آنکه مجلس شورای اسلامی پس از سالها بخشی از ارزش افزوده کشور را به زیرساخت های ورزشی اختصاص داد و پس از کارشناسی های صورت گرفته از کمبودها، نارسایی ها و نواقص زیرساخت های حوزه ورزش مسجدسلیمان و ارائه آنها به فرمانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان ، شروع به فعالیت گسترده جهت تعمیر، تجهیز و احداث زیرساخت های ورزشی نمودیم که نتیجه آن بازسازی و احداث ۱۱ مجموعه ورزشی در طول یکسال و نیم گذشته در سطح شهرستان بوده است.

وی افزود : از مهمترین اقدامات اداره ورزش در سال گذشته اخذ تعداد زیادی تجهیزات سرمایشی جهت نصب در اماکن ورزشی شهرستان بوده است که بعد از تعطیلات عید نوروز در مجموعه های ورزشی مسجدسلیمان نصب خواهند شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ادامه داد : با اتمام پروژه های عمرانی بازسازی و احداث مجموعه های ورزشی و احداث ۹ زمین چمن مصنوعی ، قطعا دیگر در مسجدسلیمان کمبود فضای ورزشی نخواهیم داشت که لازم است از پیگیری ها و زحمات بی شائبه مهندس ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس و شورای اسلامی و مهندس حیدری مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان جهت نگاه ویژه به توسعه ورزش مسجدسلیمان تشکر و قدردانی نمایم.

وی ادامه داد : از جمله کارهای مهم دیگر در سال گذشته ، رفع دغدغه ایاب و ذهاب ورزشکاران شهرستان با عنایت شهردار محترم و اعضا شورای شهر، نماینده، فرماندار و مدیرعامل شرکت نفت و گاز بوده است که در مجموع بیش از ۱۳۸ سرویس جهت ایاب و ذهاب ورزشکاران اختصاص داده شد.

جمالپور افزود : یکی از دغدغه های ورزشکاران شهرستان مبحث اشتغال میباشد که انتظار میرود با توجه به فعالیت پتروشیمی مسجدسلیمان بخشی از آنها بکارگیری شوند.

در ادامه برنامه علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد : مایه مباهات است که ورزشکاران شهرستان در همه عرصه های مختلف ورزشی و در همه سطوح افتخارآفرینی میکنند که لازم است از همه این عزیزان تقدیر و تجلیل شود.

وی ادامه داد : در بحث اشتغال لازم است با تشکیل کمیته ای از مسئولین متولی شهرستان در هنگام استخدام دستگاهها از ورزشکاران بیکار حمایت شود.

وی در پایان گفت : امیدوارم حمایت ، انسجام و اتحاد همه دستگاهها با استفاده از ظرفیت پیشکسوتان سبب رشد و توسعه بیش از پیش ورزش شهرستان شود.

لازم به ذکر است در پایان مراسم از روسای هیات ها، باشگاهها و قهرمانان ورزشی با اهدا لوح یادبود تقدیر بعمل آمد همچنین در ابتدای مراسم جهت همدردی با سیل زدگان گلستان و شیراز یک دقیقه سکوت اعلام شد.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: