جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان مسجدسلیمان با حضور مهندس حسینی مدیرکل روستایی استانداری خوزستان و سرپرست فرمانداری در محل فرمانداری برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این جلسه مهندس قنبری ...

عصر مسجدسلیمان // جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان مسجدسلیمان با حضور مهندس حسینی مدیرکل روستایی استانداری خوزستان و سرپرست فرمانداری در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این جلسه مهندس قنبری سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان ضمن تشکر از اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان اظهار داشت : پس از اعلام هشدار مدیریت بحران استان در خصوص شدت بارندگی ها و احتمال جاری شدن سیلاب ،ستاد مدیریت بحران شهرستان تشکیل جلسه داد و موارد موردنظر بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ و همچنین از طرق مختلف هشدارهای لازم به شهروندان داده شد.

مهندس قنبری با اشاره به بارندگیهای روز یکشنبه و دوشنبه گفت : خوشبختانه با تدابیر اتخاذشده در ستاد مدیریت بحران شهرستان مشکلات جدی گزارش نشد .
رئیس ستاد بحران شهرستان در ادامه گفت : در این بارندگیهای شدید هیچ کدام از مسیرهای ارتباطی بین شهری مسدود نگردید و در مواردی همچون : ریزش جاده ارتباطی بین مسجدسلیمان و اندیکا ، بلافاصله با همت کارکنان راهداری در دوشنبه شب مسیر ریزش بازگشایی گردید و خوشبختانه هیچگونه تلفات جانی همراه نداشت و تنها منجر به تلفات چند راس دام شده است که در حال پیگیری میباشیم. همچنین به علت بالا آمدن سطح آب پل سی مایلی، راه ارتباطی مسجدسلیمان- هفتکل مدت کوتاهی مسدود شد که با فروکش کردن آب دوباره به حالت عادی بازگشت و تردد در حال انجام میباشد.

در ادامه مهندس قنبری با اشاره به ساخت و سازهای غیراصولی در خط القعرها و مستعدبودن مناطق مسجدسلیمان نسبت به خطرات ناشی از صاعقه ، سیل و قرارگرفتن در نقطه زلزله خیز خواستار رعایت هشدارهای ستاد مدیریت بحران شد.

وی افزود : خوشبختانه با اقدام به موقع در خصوص لایروبی مسیل ها و دره های سطح شهر که با حمایت استاندار محترم و نماینده مردم در مجلس ، در سال گذشته صورت گرفت نسبت به بارشهای قبلی صدمات بسیار جزئی وارد شد ولیکن با توجه به ادامه بارندگیها در روزهای آینده از شهروندان خواستار رعایت نکات لازم در برابر وقوع احتمالی سیل هستیم.

سرپرست فرمانداری در پایان عنوان داشت : متاسفانه در بخشهای گل گیر ، راه ارتباطی روستاهای جریک و تاچگر و پل سی مایلی دچار آسیب شدند و از مدیریت ارشد استان خواستار اختصاص اعتبار جهت تکمیل پل جدید سی مایلی و جاده جدید مسجدسلیمان به ایذه میباشیم.

لازم به ذکر است در این جلسه بخشداران مرکزی ، گل گیر و عنبر و همچنین اعضا ستاد اقدانات محوله و آسیب های واردشده را گزارش نمودند.

در ادامه مهندس حسینی ضمن قدردانی از تلاش همه اعضای ستاد مدیریت بحران اظهار داشت : مواردی که روستاها و بخشها به اداره کل روستایی ارتباط داشته است را به جد دنبال خواهم کرد ضمن اینکه کلیه موارد مطرح شده جهت تصمیم گیری استاندار محترم ارائه می شود.

 

نام:

ایمیل:

نظر: