جشن امضا کتاب فوران اثر ارزشمند استاد قباد آذرآیین برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // جشن امضاء کتاب “فوران”به همت انجمن قلم اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان مسجدسلیمان باحضور نویسنده این رمان استاد قباد آذرآیین ،ریاست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی، مسئول انجمن های شعر وموسیقی وت ...

عصر مسجدسلیمان // جشن امضاء کتاب “فوران”به همت انجمن قلم اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان مسجدسلیمان باحضور نویسنده این رمان استاد قباد آذرآیین ،ریاست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی، مسئول انجمن های شعر وموسیقی وتجسمی وانجمن قلم و جمعی ازاساتیدعرصه ادبیات و هنرداستان نویسی درخانه کتاب بامداد برگزارگردید.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در ابتدای مراسم حمیدحیدری سورشجانی ضمن خیرمقدم و بریک سال نو ،ازاستادقبادآذرآیین به سبب سالها تلاش درعرصه ادبیات داستانی به ویژه ادبیات داستانی اقلیمی تقدیر وتشکر نمود.

وی ادبیات اقلیمی را عرصه بسیارقدرتمندی دانست و عنوان کرد : این ادبیات علاوه بر مزایای بسیار زیاد،باعث رونق گردشگری و آشنایی هرچه بیشتر مخاطبان با اقلیم مورد اشاره درآثار این داستان نویس برجسته شده است و از ایشان به جهت اینکه سهم عمده ای درجذب مخاطب به سفربه شهر اولینها وکاهش مهاجرت و دلگرمی به سکونت دراین دیارفراموش شده است تقدیروتشکرنمود.

در ادامه جاوید قبادی مسئول انجمن قلم شهرستان ضمن تبریک عید نوروز ، عنوان کرد : از آنجایی کارزارهای سیاسی متفاوت سبب رکود کارکرد فرهنگی ، تغییر کالبد شهری و مهاجرت شهروندان مسجدسلیمان در دو دهه اخیر شده است این شرایط همتی عمومی را میطلبد. در طول تاریخ، مسجدسلیمان دارای نخبگان و فرهیختگان زیادی در عرصه مختلف علمی ،فرهنگی و ادبی بوده است که پس از سالها حتی کوچه ، خیابان و مکانی به نام آنها نام گذاری نشده است و خلا آن به شدت احساس میشود.

وی افزود : در این راستا انجمن قلم با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تصمیم بر این دارد از کسانی که در عرصه فرهنگ مسجدسلیمان سعی و کوشش نمودند در قالب برنامه های متفاوت ،از آنان تقدیر و تجلیل بعمل آورد.

درادامه اساتید برجسته حوزه ادبیات همچون کاووس غولی گله وداستان نویسان برجسته ای همچون غلامرضا رضایی به ایرادسخنرانی درخصوص آثار داستانی استاد قبادآذرآیین پرداختند و پس از آن استاد قبادآذرآیین گوشه از کتاب خود را برای حضار قرائت کرد.

در پایان جلسه با اهداءلوح تقدیر وهدیه فرهنگی توسط ریاست اداره فرهنگ وارشاداسلانی،مسئول انجمن قلم ومسئول انجمن تجسمی شهرستان به استاد قباد آذرآیین به پایان رسید‌

گفتنی است از نکات مهم و برجسته این جشن امضاء میتوان به کارگاه خوشنویسی توسط اساتیدبرحسته هنرخوشنویسی استادفریدون محمودی وفرج الله همتی ونیزکارگاه هنرسیاه قلم توسط سرکارخانم اسماعیلی وشاگردان آموزشگاه تجسمی سیاه اشاره نمود همچنین در پایان صف طولانی جهت خریدکتاب ودریافت امضاء ازنویسنده این اثر تشکیل شد.

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: