در حال حاضر عملیات اجرایی دو پروژه بسیار مهم آب رسانی به مناطق لهبری و جهانگیری در دست اقدام میباشد

عصر مسجدسلیمان // محسن طهماسبی سرپرست اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان مسجدسلیمان ضمن تبریک فرارسیدن عید باستانی نوروز در ارتباط با اقدامات انجام شده از سوی این اداره در سال ۹۷ عنوان کرد : طی ۵ ماه مسئولیت بنده در اداره ...

عصر مسجدسلیمان // محسن طهماسبی سرپرست اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان مسجدسلیمان ضمن تبریک فرارسیدن عید باستانی نوروز در ارتباط با اقدامات انجام شده از سوی این اداره در سال ۹۷ عنوان کرد : طی ۵ ماه مسئولیت بنده در اداره آبفار مسجدسلیمان با توجه به شرایط اقتصادی و مشکلات و معضلات به وجود آمده اقدامات بسیاری صورت گرفت که از مهمترین آنها میتوان به بازسازی تاسیسات منطقه پرنوشته از توابع هفت شهیدان اشاره کرد که شامل : تقویت پمپ ها ، ژنراتور، ترانس برق، تعویض لوله ها و اورحال کردن لوله ها، رنگ آمیزی محوطه و لوله ها، شستشوی مخازن تاسیسات، تعمیر ژنراتور تاسیسات ، جابجایی تاسیسات لب رودخانه به دلیل بالاآمدن سطح دریاچه بوده است ضمن اینکه به دلیل قطع جاده ارتباطی به تاسیسات ۳ بار جاده را بازسازی نموده و یکبار اقدام به تعمیر پل ارتباطی نمودیم.

وی ادامه داد : از اقدامات مهم دیگر بازسازی تاسیسات گلگیر، یکمهه ، سبزآباد علیا، جریک و تاچگر در زمینه اورحال کردن پمپ ها، رنگ آمیزی محوطه ، ترمیم لوله و شستشوی مخازن بوده است.

این مقام مسئول افزود : تعویض شبکه داخلی آب ۱۴ روستای لادرازی ، تنگ مو ، آبکاسه ، عنبل، بردمار، تقی آباد، دشت چهارپاره، منصورآباد، محمدآبادتمبی، دولت آباد علیا، دهگله، عنبل بوستانی، ریزلان تاچگر و آب حمام انجام شد همچنین برای مسیر تنگ مو که حدود ۱۵ روستا را شامل میشود دستگاه کلریناتور خریداری شد.

طهماسبی با اشاره به رفع ۸۰۰ شکستگی انشعابات آب در سطح روستاها تصریح کرد : در حال حاضر عملیات اجرایی دو پروژه بسیار مهم آب رسانی به منطقه لهبری برای ۲۰ روستا که ۸ کیلومتر آن کار شده است و پروژه جهانگیری برای ۳۰ روستا که تنها ۳ کیلومتر آن تکمیل نشده است در دست اقدام میباشد.

سرپرست اداره آبفار مسجدسلیمان ادامه داد : در ۵ ماه اخیر برای روستاهای فاقد شبکه آب رسانی که شامل ۶۸ روستا با تعداد ۱۰۰۰ خانواده بوده است حدود ۲ هزار سرویس دهی آب با تانکر انجام گردید که با توجه به اتمام پروژه های اخیر حدود ۵۰ روستای آن دارای شبکه آب رسانی خواهند شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در ساختمان اداره آبفار مسجدسلیمان خاطرنشان کرد : با توجه به وضعیت نامناسب و عدم وجود امکانات در ساختمان اداره اقدام به تعویض صندلی ها ، نصب تلویزیون Lcd برای رفاه مراجعه کنندگان ، اورحال کردن اتاق امور مشترکین و درآمد ، تفکیک نیروها باتوجه به وظایفشان ، بازسازی انبار اداره و رنگ کردن محوطه اداره نمودیم.

 

نام:

ایمیل:

نظر: