گامی اساسی در ارتقاء وضعیت حوزه سلامت شهرستان مسجدسلیمان / بیمارستان ۲۲بهمن به مرکز آموزشی درمانی ۲۲بهمن ارتقاء یافت

عصر مسجدسلیمان // با تلاش ها و پیگیری های مستمر صورت گرفته از سوی مدیریت شبکه بهداشت و درمان و مجتمع آموزش عالی مسجدسلیمان، بیمارستان ۲۲بهمن به مرکز آموزشی درمانی ۲۲بهمن ارتقاء یافت. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان د ...

عصر مسجدسلیمان // با تلاش ها و پیگیری های مستمر صورت گرفته از سوی مدیریت شبکه بهداشت و درمان و مجتمع آموزش عالی مسجدسلیمان، بیمارستان ۲۲بهمن به مرکز آموزشی درمانی ۲۲بهمن ارتقاء یافت.
به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دکتر محمد افشار رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان در این خصوص اظهار کرد : در راستای تبدیل وضعیت شبکه بهداشت و درمان به دانشکده علوم پیراپزشکی که موافقت اولیه آن توسط وزیر پیشین بهداشت و درمان داده شده بود، نیاز بود تا تنها بیمارستان چندتخصصی شهرستان به مرکز آموزشی درمانی ارتقاء یابد که این مهم پس از پیگیری های صورت گرفته و جلسات متعدد برگزار شده در وزارت متبوع و دانشگاه استان، توسط شورای عالی گسترش دانشگاه ها مورد موافقت قرارگرفت.
این اقدام گامی مهم و اساسی در راستای تبدیل وضعیت شبکه بهداشت و درمان به دانشکده علوم پیراپزشکی محسوب می شود که خود باعث پیشرفت و توسعه‌ی بیشتر در حوزه سلامت شهرستان و زیرساخت های مرتبط با آن می باشد.

نام:

ایمیل:

نظر: