ضرب و شتم بازرسین بهداشتی دامپزشکی در حین اجرای طرح تشدید نظارت های بهداشتی در اندیکا

عصر مسجدسلیمان // رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اندیکا گفت: در حین بازرسی بهداشتی متصدی یکی از واحد های قصابی با بازرسین اداره درگیر و اقدام به فحاشی و ضرب و شتم آن ها نمود.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، در ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اندیکا گفت: در حین بازرسی بهداشتی متصدی یکی از واحد های قصابی با بازرسین اداره درگیر و اقدام به فحاشی و ضرب و شتم آن ها نمود.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، در دهمین روز اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی دامپرشکی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ بازرسین بهداشتی دامپزشکی شهرستان اندیکا در حین انجام بازرسی بهداشتی فرآورده های خام دامی توسط متصدی یک واحد عرضه فرآورده خام دامی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

 

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اندیکا در این خصوص گفت: در حین بازرسی بهداشتی متصدی یکی از واحد های قصابی متعاقب ضبط گوشت غیر قابل مصرف، با بازرسین اداره درگیر و اقدام به فحاشی و ضرب و شتم آن ها نمود.
وی در ادامه افزود: فورا طی هماهنگی با دادستان و نیروی انتظامی شهرستان فرد خاطی دستگیر و پس از طرح شکایت و انجام مراحل قانونی در مرجع قضایی به دستور دادستان روانه زندان گردید که لازم است از همکاری دادستان شهرستان تشکر نمایم.

 

شایان ذکر است مدیرکل دامپزشکی استان به محض دریافت این خبر ضمن تماس با کارشناسان بهداشتی دامپزشکی مورد ضرب و شتم قرار گرفته در شهرستان اندیکا و ابراز تاسف از بروز حوادثی برای با حافظان سلامت جامعه انسانی گفت: کارشناسان بهداشتی دامپزشکی در عین گمنامی، همواره پاسبانان و پاسداران سلامت آحاد جامعه هستند و در روزهای تعطیل و غیر تعطیل، رسالت حفاظت و حراست از بهداشت عمومی جامعه را انجام می دهند و در این راه، متحمل سختی ها و مشقت های زیادی می گردند و جان و سلامت خود را به خطر می اندازند که لازم است به وجود تک تک آنها و زحمات مخلصانه آن ها افتخار کنیم.

 

وی در پایان ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای این همکاران عزیز، بر پیگیری تمام حقوق معنوی و مادی آنان تاکید کرد.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: