پیام تبریک شهردار گلگیر به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳

  عصر مسجدسلیمان // شهردار گلگیر در پیامی فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳ را تبریک گفت.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن پیام بدین شرح است:   بسم الله الرحمن الرحیم   آغاز بهار طبیعت و عید ...

 

عصر مسجدسلیمان // شهردار گلگیر در پیامی فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳ را تبریک گفت.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

آغاز بهار طبیعت و عید باستانی نوروز که امسال با ماه مبارک رمضان مقارن گشته است، فصل و عهد تازه‌ای برای رویش جوانه‌های امید و اعتلای سرزمین پر‌افتخار ایران اسلامی است که بی‌شک این ایام فرخنده و نیکو را سرشار از معنویت، برکت و شادمانی برای مردم عزیز نموده و در سال جديد آثار و بركات فراوانی را برای ايران اسلامی به همراه خواهد داشت

 

حال و هوای نوروز شبیه اولین روز مهرماه است؛ شبیه دلشوره‌ها و شوق برگشتن به مدرسه، شبیه تجدید خاطره‌ها و تازه شدن دوستی‌ها، با این تفاوت بزرگ که مهرماه آغاز فصل خزان است و نوروز سرآغاز شکفتن و تازه شدن. فصلی که دلمردگی درختان و سکوت پرنده‌ها در آن به رویش طبیعت و جشن پرواز پرندگان تبدیل می‌شود.

 

در سالی که گذشت علیرغم سختی ها و مشکلات، آنچه در توان داشتیم دست در دست هم و با همراهی شما عزیزان در راستای اهداف مجموعه مدیریت شهری و خدمت رسانی به مردم شریف گلگیر با اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی در نقاط مختلف شهر، گام برداشتیم و در سال جدید نیز برای توسعه گلگیر و تحقق آرزوها و آرمان های مشترکمان، بیش از گذشته تلاش خواهیم کرد.

 

اینجانب، فرارسیدن سال ۱۴۰۳ را که از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است را به هموطنان عزیز در اقصی نقاط ایران اسلامی و مردم قدرشناس شهر گلگیر ، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

امیدوارم خداوند متعال، سال جدید را سالی توأم با سلامتی و بهروزی و سرشار از امید و شادی برای همگان، مقدّر فرماید.

 

میلاد امامی شهردار گلگیر

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: