پیام تبریک شهردار گلگیر به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

  عصر مسجدسلیمان // شهردار گلگیر با صدور پیامی حلول ماه مبارک رمضان را به مردم مومن و متدين شهر گلگیر تبریک گفت.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، متن پیام میلاد امامی بدین شرح است:   بسمه تعالی &nbs ...

 

عصر مسجدسلیمان // شهردار گلگیر با صدور پیامی حلول ماه مبارک رمضان را به مردم مومن و متدين شهر گلگیر تبریک گفت.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، متن پیام میلاد امامی بدین شرح است:

 

بسمه تعالی

 

شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن

 

خداوند منان را شاکریم که توفیق بندگی و عبادت در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در سرنوشت مان رقم زد و فرصتی فراهم آورد تا با روزه‌داری در ماه تهذیب و تزکیه نفس با یاری از درگاه مهر بی‌نهایتش به آرامش معنوی دست یابیم.

 

فرارسيدن ماه رمضان، فرصتي است تا فارغ از تمامي ظواهر زندگي دنيوي، خالصانه و عاشقانه به بندگي ذات مقدس هستي بخش بينديشيم و در تمامي ثانيه هاي اين ماه از حضور لحظه‌هاي ناب نيايش و عشق الهي، لذت ميهماني پروردگار را درک ‌نماييم و خداوند منان را شاکريم که يک بار ديگر توفيق و فرصت بندگي و عبادت در اين ماه مبارک را در مدت ميهماني بر روي اين کره خاکي به ما بخشيد.

 

اینجانب حلول بهار قرآن را به عموم مسلمانان جهان تخصیصاً مردم شهید پرور و مومن شهر گلگیر تبریک عرض نموده و توفیقات بهره‌گیری از فیوضات معنوی ایام و لیالی آن را در ذیل توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) برای تمامی مؤمنان مسئلت می‌نمایم.

 

میلاد امامی شهردار گلگیر

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: