گلایه شدید رئیس شورای شهر گلگیر نسبت به کم توجهی آبفای شهرستان در خصوص شکستگی لوله های آب شرب

  عصر مسجدسلیمان // رئیس شورای شهر گلگیر ضمن گلایه شدید نسبت به کم توجهی آبفای شهرستان مسجدسلیمان در خصوص شکستگی لوله های آب شرب، خواستار تسریع در رفع این مشکل شد.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان میثم آقا ...

 

عصر مسجدسلیمان // رئیس شورای شهر گلگیر ضمن گلایه شدید نسبت به کم توجهی آبفای شهرستان مسجدسلیمان در خصوص شکستگی لوله های آب شرب، خواستار تسریع در رفع این مشکل شد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان میثم آقابیگی در این ارتباط اظهار داشت : با توجه به شکستگی چندین نقطه از لوله های آب شرب شهر گلگیر، مکاتبات متعددی با اداره آبفا شهرستان جهت رفع این مشکل صورت گرفته که علی رغم تاکید فرماندار محترم نیز نسبت به حل این مشکل در اسرع وقت ، ولی متاسفانه تاکنون هیچگونه اقدامی جهت اصلاح و ترمیم آنها اتخاذ نشد .

وی افزود : این کم توجهی موجبات نارضایتی شدید شهروندان شده و هر روزه شاهد حضور و اعتراض تعداد زیادی از شهروندان به دفتر شورای شهر هستیم.

وی اضافه کرد : این شکستگی ها علاوه بر آنکه باعث هدررفت آب به صورت روزانه در سطح خیابان‌ها و معابر شهر گلگیر شده ، باعث خسارات به زیرساختهای شهری و نیز بروز بیماری های عفونی در این شهر نیز شده است.

 

آقابیگی در ادامه گفت : با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و ورود مهمانان نوروزی به شهر گردشگری گلگیر این شکستگی ها باعث ایجاد سیمای نامطلوبی در شهر شده است لذا از مسئولین مربوطه انتظار می رود هر چه سریعتر نسبت به اصلاح و ترمیم این شکستگی ها قبل از ایام عید اقدام نمایند.

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: