پیام تقدیر رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان از رئیس و پرسنل اداره برق شهرستان

عصر مسجدسلیمان // رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با صدور پیامی از زحمات و پیگیری های ریاست و پرسنل اداره برق این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، در این پیام آمده است : &nb ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با صدور پیامی از زحمات و پیگیری های ریاست و پرسنل اداره برق این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، در این پیام آمده است :

 

بسمه تعالی

 

لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

 

جناب آقای مهندس مصطفی احمدی ریاست محترم اداره برق شهرستان مسجدسلیمان

 

چه غرور آفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری در سنگر خدمت به مردم و در جهت تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی و تامین امنیت و آسایش مردم خالصانه از هیچ کوششی دریغ ننموده و با پذیرش غم و شادی و با توکل به ایزد منان از جان و مال خود گذشته و با کوله باری از تجربه خود را وقف مردم نموده اند.

 

بدینوسیله از زحمات مستمر و بجای حضرتعالی و کلیه عوامل تحت الامر در راستای خدمتگزاری و اجرای پروژه ها؛ اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های توزیع برق، رفع مشکلات روشنایی معابر سطح شهر و تقویت روشنایی بلوارها و میادین ، توسعه زیرساخت های شبکه برق و جلب رضایت شهروندان که موجبات آسایش و امنیت روانی، ایمنی تردد شده است، کمال تشکر و قدردانی را داریم.

 

از خدای بزرگ و هستی بخش ، توفیقات روزافزون هم در عرصه کاری و هم دیگر عرصه های زندگی برای جنابعالی و همه همکارانتان، مسئلت داریم.

 

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: