جلسه کمیسیون خدمات شهری مسجدسلیمان برگزار شد

  عصر مسجدسلیمان // جلسه کمیسیون خدمات شهری مسجدسلیمان با محوریت بررسی و برنامه ریزی جهت خدمات سفرهای نوروزی با حضور اعضای شورا و مسئولین حوزه خدمات شهری شهرداری مسجدسلیمان برگزار شد   به گزارش پایگاه خبری عصر ...

 

عصر مسجدسلیمان // جلسه کمیسیون خدمات شهری مسجدسلیمان با محوریت بررسی و برنامه ریزی جهت خدمات سفرهای نوروزی با حضور اعضای شورا و مسئولین حوزه خدمات شهری شهرداری مسجدسلیمان برگزار شد

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در ابتدای این نشست غضبان حکمت نژاد رئیس شورای شهر اظهار داشت : با توجه به نزدیک شدن به عید باستانی نوروز و گسیل مهمانان نوروزی به شهرستان لازم است کلیه واحدهای خدماتی آمادگی لازم را داشته باشند.

 

در ادامه خلیل خسروی رئیس کمیسیون خدمات بیان داشت : ارائه خدمات مطلوب به مهمانان نوروزی نیازمند همکاری سایر ارگانها همچون شرکت بهره برداری نفت و گاز است تا در نهایت رضایت خاطر مسافران فراهم گردد.

 

سپس فرشید داودی عضو شورا عنوان کرد : عمده مشکلات موجود در معابر و شریانهای اصلی شهر بحث سد معابر میباشد که از واحد اجرائیات انتظار داریم نسبت به ساخت و سازهای غیرمجاز و سد معابر به طور جدی در ایام نوروز برخورد نماید. همچنین لازم است معاونت خدمات نسبت به پاکسازی پارک ها و بوستان‌ها اقدام کند.

 

در ادامه نشست اسفندیار باقری اظهار داشت : با توجه به موقعیت جغرافیایی شهر مسجدسلیمان،هرساله در عید نوروز شاهد حضور بی شمار مسافران نوروزی هستیم که در همین راستا از مسئولین واحدهای خدماتی انتظار می رود با برنامه ریزی مناسب نسبت به روشنایی معابر و پل ها و تجهیز پارک ها و بوستان‌ها اقدام نمایند.

 

علی قنبری عضو شورای شهر نیز طی سخنانی اظهار داشت : امکانات و تجهیزات مناسب از جمله ملزومات کاری نیروی های خدماتی است که موجب بهبود کیفیت خدمات شهری خواهد شد که از سرپرست محترم انتظار می رود نسبت به خریداری تجهیزات واحدهای خدماتی اقدام نماید ، همچنین بحث ساماندهی سگ های بلاصاحب نیز هر چه سریعتر باید تعیین تکلیف شود.

 

در خاتمه مسئولین واحدهای حوزه خدمات به بیان مشکلات و ارائه دیدگاه‌ها و راهکارها پرداختند.

 

در پایان این جلسه مصوباتی به تصویب اعضا رسید که مهمترین آنها به شرح ذیل است :

 

۱- کلیه پارکها، بوستان‌ها و میادین سطح شهر به ویژه پارک ۱۱ هکتاری، گل نرگس و ۹۱ هکتاری تمبی پاکسازی شود

۲- از تخلیه نخاله های ساختمانی در ورودی، خروجی و محدوده شهر جلوگیری بعمل آید.

۳- کانال آبهای سطحی بلوارها و خیابان‌های اصلی پاکسازی شود.

۴- سازمان آتش نشانی نسبت به شستشوی سرویس های بهداشتی سطح شهر اقدام نماید.

۵- واحدهای مربوطه شهرداری موظفند با توجه اضافه شدن چندین اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی طی روزهای آینده، پارکینگ ۱۷ شهریور را در ایام تعطیلات نوروز جهت ایستگاه اتوبوس برای ارائه خدمات دهی بهتر مهیا و آماده سازی نمایند.

۶- قطعات یدکی مورد نیاز ماشین آلات خدماتی توسط شهرداری قبل از عید نوروز خریداری و جهت استفاده در ایام تعطیلات تحویل واحدهای مربوطه گردد.

۷- قرارداد جایگاه گاز CNG شهرداری بازنگری و تعیین تکلیف شود.

۸- در بحث صدور مجوزات خاکبرداری و پروانه ساخت جهت حمل به مکان مناسب، ضمانت نامه اخذ گردد.

۹- جهت بهبود شرایط و خدمات دهی بهتر کلیه رانندگان اتوبوسرانی ، خدمات و … که به دیگر واحدها منتقل شده، بدون قید و شرط به واحد اولیه خود بازگردند.

۱۰- لباس فرم برای کارکنان خدمات خریداری شود.

۱۱- واحد اجرائیات نسبت به ساخت و سازهای غیرمجاز و سد معابر اقدام نماید.

 

 

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: