آماده بازی با تراکتورسازی هستیم / هیچ قولی به هواداران نمیدهم / مردم در پایان فصل از عملکرد تیم نفت راضی خواهند شد

عصر مسجدسلیمان // عبدالله ویسی سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در کنفرانس خبری امروز پیش از دیدار نفت مسجدسلیمان با تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: با توجه به اینکه تمریناتمان را دیر شروع کردیم اما در همان اندک فرصت باقیمانده با ...

عصر مسجدسلیمان // عبدالله ویسی سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در کنفرانس خبری امروز پیش از دیدار نفت مسجدسلیمان با تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: با توجه به اینکه تمریناتمان را دیر شروع کردیم اما در همان اندک فرصت باقیمانده با همت مدیریت باشگاه ، هیئت مدیره ، کادر فنی و بازیکنان به خواسته هایمان رسیدیم ،همچنین چند بازی تدارکاتی برگزار کردیم که بسیار خوب بود و هماهنگی لازم را در فرصت کمی به دست آوردیم.

وی با بیان اینکه آماده بازی با تراکتورسازی هستیم افزود : خوشحالیم درحضور تماشاگران پرشور و فهیم خودمان بازی میکنیم امیدوارم با یک بازی خوب و حساب شده بتوانیم سه امتیاز را تقدیم مردم مسجدسلیمان کنیم.

ویسی در رابطه با جذب بازیکنان جدید و عملکرد مدیریت افزود : با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی منطقه نمیتوانیم بازیکنان بزرگ را جذب کنیم با این حال به کمک مدیریت باشگاه و هیئت مدیره توانستیم بازیکنان مدنظر را جذب کنیم.

 

وی ادامه داد: از لحاظ تاکتیکی بازی اول ،خاص میباشد چون تیم ها تقریبا هیچگونه شناختی از یکدیگر ندارند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد : من هیچ قولی به هواداران نمیدهم که چه رتبه ای در پایان فصل کسب میکنیم اما مطمئنم با حمایت هواداران، هیئت مدیره، مدیریت باشگاه ، کادر فنی و اتحاد بازیکنان جایگاه بالاتر از آنچه مردم فکر میکنند خواهیم داشت و مردم در پایان فصل از عملکرد تیم نفت راضی خواهند شد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: