جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید

عصر مسجدسلیمان // صبح امروز با حضور علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،گورویی فرماندار مسجدسلیمان؛جانمراد داودی مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مدیران ادارات جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان برگزار ...

عصر مسجدسلیمان // صبح امروز با حضور علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،گورویی فرماندار مسجدسلیمان؛جانمراد داودی مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مدیران ادارات جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

در این جلسه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی طی
سخنانی گفت:مشکلات سخت افزاری در مدارس شهرستان مسجدسلیمان زیاد است اما نباید از مشکلات مدارس روستا هم غافل شویم زیرا بیشتر مشکلات ما در روستاهایی مثل گلگیر و…است و باید نگاهی کلی داشته باشیم.

فرماندار مسجدسلیمان در ادامه این جلسه گفت:برای توسعه آموزش و پرورش انتظار داریم یک برنامه ریزی دقیق صورت بگیرد تا بخوبی از ظرفیت مدارس استفاده شود.
وی ادامه داد:گاهی بدلیل عدم مطالعه در تمامی ادوار مدارس ما فاقد دانش آموز کافی بوده است و حالا تبدیل به انبار و جای حیوانات شده است که این میطلبد با یک مطالعه کارشناسی رفع شود.

رئیس آموزش و پرورش مسجدسلیمان هم در ادامه این جلسه عنوان کرد:با تلاش های صورت گرفته خوشبختانه در رتبه کنکوری در رشته های پزشکی ۵۰ درصد افزایش قبولی داشتیم و این تنها نتیجه پیگیری همه مسئولان و معلمان است.
وی ادامه داد:در بحث پروژه مهر هم جلسات متعددی گرفته شده است و انتظار داریم تا تمامی ادارات ما را در بحث بازسازی و مرمت مدارس کمک کنند.
رئیس آموزش و پرورش مسجدسلیمان در خصوص مشکلات فضاهای آموزشی هم تصریح کرد:متاسفانه مشکلات زیادی در زمینه فضاهای آموزشی داریم و بدلیل مهاجرت در مناطقی مثل نفتک نفت و باشگاه مرکزی مشکل داریم و به شکل بحران شده است،بعد از گذشت چندین سال حالا ما ۲۲کلاس کانکسی در شهرستان داریم که این آمار نگران کننده است.
وی ادامه داد:برای توسعه کشور باید یک نگاه کلی داشته باشیم و مهم ترین ابزار برای توسعه کشور نیروی انسانی است و باید بخوبی با آموزش و برنامه ریزی از نیروی انسانی خود استفاده کنیم.

 

نام:

ایمیل:

نظر: