واگذاری ۲۶۰۰ مترمربع زمین جهت ساخت مسکن مددجویان بهزیستی مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // با همکاری ادارات راه و شهرسازی، بهزیستی مسجدسلیمان و دفتر ارتباطات نماینده مجلس ، ۲۶۰۰ مترمربع زمین جهت ساخت مسکن به مددجویان بهزیستی مسجدسلیمان واگذار شد‌. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، علیرضا و ...

عصر مسجدسلیمان // با همکاری ادارات راه و شهرسازی، بهزیستی مسجدسلیمان و دفتر ارتباطات نماینده مجلس ، ۲۶۰۰ مترمربع زمین جهت ساخت مسکن به مددجویان بهزیستی مسجدسلیمان واگذار شد‌.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، علیرضا ورناصری رئیس اداره بهزیستی شهرستان مسجدسلیمان بیان کرد : اداره بهزیستی شهرستان مسجدسلیمان دارای ۲۰۰ خانوار دارای دو عضو معلول ساکن شهر فاقد مسکن میباشد که در این راستا با پیگیری های انجام شده و عنایت دفتر ارتباطات نماینده مجلس و همکاری ریاست اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان قطعه زمینی به مساحت ۲۶۰۰ متر مربع اختصاص یافت.

وی افزود : این قطعه زمین برای اسکان ۲۴ خانوار در نظر گرفته شده است که امیدواریم پس از عملیات تسطیح ، صدور پروانه ساخت و تامین منابع ، بحث اجرایی آن نیز انجام شود.

ورناصری در ارتباط با چگونگی تامین منابع جهت ساخت و ساز این منازل بیان کرد : در بحث ساخت و ساز نیز از محل منابع داخلی سازمان بهزیستی و مشارکت خیرین ، تسهیلاتی به صورت بلاعوض در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره بهزیستی مسجدسلیمان اضافه کرد : برای حل مشکل مسکن سایر خانواده های واجدالشرایط با همت اداره راه و شهرسازی قطعه زمینی به مساحت تقریبی ۴ هزار متر مربع در منطقه نمره دو به اداره بهزیستی واگذار شده است.

حامد جلیلی رئیس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان نیز اظهار داشت : دستورالعمل واگذاری زمین به خانوارهای چندمعلول در اوایل دهه ۹۰ به راه و شهرسازی ابلاغ شد که تا کنون همت و حمایتی در ارتباط با واگذاری زمین صورت نگرفته بود.

وی ادامه داد : از چند ماه گذشته با همکاری اداره بهزیستی به طور جدی پیگیر این موضوع شدیم و پس از شناسایی و استعلام ، قطعه زمینی به مساحت ۱۸۰۰ متر در ۶ پلاک و ۳ قطعه زمین به مساحت ۸۰۰ مترمربع جهت واگذاری به این خانوارها در نظر گرفته شد که هم اکنون عملیات تسطیح آن در حال اجرا میباشد.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: