باید در بعد فیزیکی و تاکتیکی نفت کار کنیم / هر چه جلوتر می رویم تیم ما از نظر سازماندهی و ساختار فنی بهتر می شود

  عصر مسجدسلیمان // مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان از شرایط این تیم در رقابت های لیگ برتر ابراز رضایت کرد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، حمید عبدالهی مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان شنبه شب پس از بازی تیمش ...

 

عصر مسجدسلیمان // مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان از شرایط این تیم در رقابت های لیگ برتر ابراز رضایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، حمید عبدالهی مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان شنبه شب پس از بازی تیمش مقابل فولاد که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، در مورد بازی اینطور حرف هایش را آغاز کرد: با توجه به شناختی که از فولاد و نوع فوتبال ویسی داشتیم حریف را به خوبی آنالیز کرده و از عملکرد بازیکنان نفت مسجدسلیمان راضی هستیم. فولاد یک تیم بزرگ و ریشه دار است که از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می برد.

مربی نفت مسجدسلیمان با ابراز رضایت از نتایج تیم ادامه داد: فکر می کنم نتایج تیمی چون نفت مسجدسلیمان که ۲۵ روز از شروع کارش می گذرد، خوب بوده و سعی می کنیم در هفته های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

بخش بعدی صحبت های عبداللهی درباره نیازهای تیم برای بهتر شدن بود: ما نیاز داریم در بعد جسمانی، فیزیکی و تاکتیکی بیشتر کار کنیم که در تعطیلات پیش رو این نقص را برطرف خواهیم کرد. تیم ما نسبت به بازی با سپاهان بهتر شده و بازیکنان با جسارت بیشتری کار را دنبال می کنند. قطعا هر چه جلوتر می رویم تیم ما از نظر سازماندهی و ساختار فنی بهتر می شود. در بازی امشب ۲، سه موقعیت خوب داشتیم که اگر به گل تبدیل می شد شرایط متفاوت بود.

او حرف هایش را اینطور با اشاره به زمان کمی که در اختیار کادر جدید تیم بوده، خاتمه داد: ما به دلیل کمبود وقت سعی کردیم کارهای بدنسازی و تاکتیکی را همزمان با هم جلو ببریم که این موضوع در روند نتیجه گیری تیم موثر است.

نام:

ایمیل:

نظر: