سعی کردیم تیمی جسور و شجاع بسازیم

  عصر مسجدسلیمان // مربی تیم نفت مسجدسلیمان اعلام کرد که تیمش فردا به دنبال سه امتیاز دیدار با فولاد است به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر تیم نفت مسجدسلیمان فردا ...

 

عصر مسجدسلیمان // مربی تیم نفت مسجدسلیمان اعلام کرد که تیمش فردا به دنبال سه امتیاز دیدار با فولاد است

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر تیم نفت مسجدسلیمان فردا در خانه پذیرای فولاد خوزستان است؛ حمید عبداللهی مربی نفت مسجدسلیمان که در نشست خبری پیش از بازی فردا حاضر شده بود، درباره شرایط تیمش گفت: جا دارد از دکتر پاکدل فرماندار و آقای شجاعی مدیرعامل باشگاه تشکر کنم، چرا که پای کار آمده‌اند و دلگرمی خاصی به آقای کمالوند و مجموعه تیم داده‌اند؛ قول‌هایی داده شده است که امیدوارم این قول‌ها ختم به خیر شود و شرایط آن‌طوری که آقای کمالوند می‌خواهد و لایق تیم نفت است، شود و بتوانیم ارائه بهتری در زمین مسابقه داشته باشیم.

وی افزود: چیزی که من می‌دانم این است که فرماندار محترم زحمات زیادی کشیدند و امیدوارم دیگر مدیران هم پشت کار را بایستند تا ما بتوانیم شرایط خیلی بهتری را داشته باشیم.

عبداللهی درباره بازی با فولاد گفت: سعی کرده‎ایم که تمرینات بهتری داشته باشیم، از نظر فنی سعی کردیم که روندمان نسبت به هفته‌های قبلی بهتر باشد، البته فوتبال زمان‌بر است اما ما پله پله در حال نزدیک شدن به اهداف آقای کمالوند که پلن‌شان را طراحی کردند، هستیم؛ تعطیلی که در مسابقات است و بعد از این بازی، این مسئله به ما کمک می‌کند که تیم‌مان از نظر فنی رشد بهتری داشته باشد و مطمئنم که تیم‌مان بعد از تعطیلات تیم بهتری خواهد بود.

مربی نفت ادامه داد : نسبت به آنچه تمرین کردیم، شرایط خوبی داریم ، با تیم فولاد بازی داریم که تیم قابل احترامی است و کادرفنی قابل احترامی دارد؛ ما نفت مسجدسلیمان هستیم و به برد فردا نیاز داریم، به همت بچه‌ها سعی کرده‌ایم که تیمی جسور و شجاع بسازیم. انشالله به همت و شجاعت بچه‌های تیم‌مان جوری به زمین خواهیم رفت که بتوانیم ۳ امتیاز را به دست بیاوریم.

پیش از شروع نشست خبری، مدیر رسانه باشگاه نفت اعلام کرد که با پیگیری مدیران مجموعه نفت، قرار است درصدی از قرارداد بازیکنان و کادرفنی پرداخت شود؛ او هم‌چنین اعلام کرد که مدیران خوزستانی به فراز کمالوند قول حمایت از تیم را داده‌اند و موضع مثبت خودشان را اعلام کرده‌اند

نام:

ایمیل:

نظر: