نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی هیئت انجمن‌های ورزشی مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان// نشست هماهنگی و برنامه ریزی هیئت انجمن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۷/۱۲ برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، ساسان زکی پور رئیس هیئت انجمن های ورزشی اظهار داشت : ورزش رمز ...

عصر مسجدسلیمان// نشست هماهنگی و برنامه ریزی هیئت انجمن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۷/۱۲ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، ساسان زکی پور رئیس هیئت انجمن های ورزشی اظهار داشت : ورزش رمز سلامتی ،تندرستی و پویایی و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت و به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی نقش اساسی و بنیادی در زندگی امروزی دارد ورزش رمز سلامتی ،تندرستی و پویایی است و توسعه آن ارتقا سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: هفته تربیت بدنی و ورزش فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی و اجتماعی است و به همین خاطر هماهنگی و برنامه ریزی در این هفته از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

زکی پور در خصوص برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش گفت:برنامه های مختلفی را برای گرامیداشت این هفته پیش بینی کرده ایم که از مهمترین آنها میتوان به برگزاری مسابقات استانی سپک تاکرا خوزستان به میزبانی هیئت انجمن‌های ورزشی مسجدسلیمان اشاره کرد که ان شاءالله در هفته تربیت بدنی با همکاری مسئولین کمیته های زیر مجموعه در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: