پیام تقدیر فرماندهی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به پیامهای تبریک ارتقاء درجه

عصر مسجدسلیمان // فرماندهی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی از پیامهای تبریک جهت ارتقاء درجه سرتیپی خویش تشکر و قدردانی نمود. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، متن پیام امیر سرتیپ یوسف قربانی به شرح ذیل است: ...

عصر مسجدسلیمان // فرماندهی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی از پیامهای تبریک جهت ارتقاء درجه سرتیپی خویش تشکر و قدردانی نمود.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، متن پیام امیر سرتیپ یوسف قربانی به شرح ذیل است:

“من لم يشکر المخلوق لم يشکرالخالق”

درجه، یک علامت و نشانه است. پشت این علامت، خیلی چیزها هست که باید دقیقاً با درجه حاصل بشود. درجه، به معنای یک نظم دقیق و تعیین موضع و ارتباط ویژه در میان کسانی است که در خدمت دفاع از انقلاب و کشورند(مقام معظم فرماندهی کل قوا)

از کلیه دوستان ،همرزمان ،همکاران و ولی نعمتان خود که با کرامت طبع بی بدیل و لطف و احسان بی نظیر ، مراتب مودت و محبت خود را با ارسال پیام تبریک نسبت به ترفیع اینجانب صمیمانه بیان داشتید به رسم ادب و ارادت متقابل ، تشکر می نمایم.

به امید به اینکه در پرتو عنایت خاصه حضرت حق ، اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با همفکری ، همسویی ، تعامل ، تفاهم و تبادل آرا و مجاهدت محقق گردد.

با آرزوی موفقیت هرچه افزونتر تمامی شما که بنده را مورد لطف خود قرار دادید و آرزوی صحت تن وسلامت جان را در سایه سار حکومت حضرت بقیةالله الاعظم تحت زعامت امام خامنه ای عزیز برایتان آرزومندم.ان شاالله

ارادتمند شما فرمانده هوانيروز ارتش جمهوری اسلامی سرتيپ خلبان يوسف قربانی

 

نام:

ایمیل:

نظر: