رئیس جمهور در مدیریت آب خوزستان جناح بازی و سیاسی کاری کرده است

عصر مسجدسلیمان // دکتر علیرضا ورناصری با انتقاد از نحوه مدیریت آب در استان خوزستان گفت:رئیس جمهور در مدیریت آب خوزستان جناح بازی وسیاسی کاری کرده است و مردم خشکسالی را ناشی از تصمیمات غیرکارشناسی،سوءتدابیر رئیس جمهور وبر ...

عصر مسجدسلیمان // دکتر علیرضا ورناصری با انتقاد از نحوه مدیریت آب در استان خوزستان گفت:رئیس جمهور در مدیریت آب خوزستان جناح بازی وسیاسی کاری کرده است و مردم خشکسالی را ناشی از تصمیمات غیرکارشناسی،سوءتدابیر رئیس جمهور وبرخی از اعضای کابینه میدانند

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، نماینده حوزه انتخابیه مسجدسلیمان،لالی ،اندیکا و هفتکل در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود بیان داشت : آقای روحانی به جای توضیح عملکرد خویش به کرات ادعای محدودیت اختیارات ریاست جمهوری را داشت که همین موضوع باعث تشدید درد و رنج تشنگی و مظلومیت به ناحق مردم خوزستان شد، تعلل های چندین ساله در رسیدگی به مشکلات زیربنایی آب در خوزستان که ۸۵% انرژی برق آبی کشور را تولید میکند و در اقتدار سیاسی و نظامی و بین المللی کشور پیشران بوده است، قابل توجیه نیست.

این مقام مسئول ضمن انتقاد از نحوه مدیریت آب در استان خوزستان افزود: نه تنها رئیس جمهور محدودیت اختیارات نداشت، بلکه طبق قانون اساسی دست وی برای اقدامات لازم باز بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم خشکسالی را از آسمان نمی‌دانند بلکه ناشی از سوء تدبیر رئیس جمهور و برخی از اعضای کابینه می‌دانند، یادآور شد: رئیس جمهور سوگند خورده از مردم صیانت کند لذا باید از اتاق شیشه‌ای خود خارج می‌شد و از نقاط محروم بازدید می‌کرد تا شاهد بحران های امروز نباشیم.

این عضو مجمع استان خوزستان در پایان با اشاره به اصول ۱۲۶، ۱۲۷ ، ۱۳۴ و ۱۷۶ قانون اساسی که به واسطه آن رئیس جمهور در کلیه دستگاه‌های اجرایی کشور سیطره داشته و دستش باز بوده است، خاطر نشان کرد: مجمع نمایندگان استان خوزستان و چهارمحال بختیاری بارها مشکل خود را فریاد زده‌اند که در مدیریت آب سیاسی‌کاری شده است اما عدم توجه به مشکلات مطروحه موجب عواقب فاجعه بار کنونی شده است.

در پایان وی از آقای رئیسی درخواست مسائل خوزستان را در اولویت قرار داده و نامدیران توسط دستگاه قضایی شناسایی و مجازات شوند.

نام:

ایمیل:

نظر: