پیام تبریک عالم جلیل القدر آیت الله سید خضر موسوی به رییس جمهور منتخب آیت الله ابراهیم رییسی

عصر مسجدسلیمان // آیت الله سید خضر موسوی از علمای جلیل القدر استان خوزستان با صدور پیام و بیانیه ای ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم ، عشایر ، اقوام و طوایف استان خوزستان در انتخابات ریاست جمهوری پیروزی و انتخاب آیت الله سید ...

عصر مسجدسلیمان // آیت الله سید خضر موسوی از علمای جلیل القدر استان خوزستان با صدور پیام و بیانیه ای ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم ، عشایر ، اقوام و طوایف استان خوزستان در انتخابات ریاست جمهوری پیروزی و انتخاب آیت الله سید ابراهیم رییسی را به عنوان رییس جمهور منتخب و مقام معظم رهبری تبریک و تهنیت گفت .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در متن پیام تبریک این عالم جلیل القدر آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم
با کمک و یاری از ذات اقدس حق و توجهات خاصه مولایمان حضرت ولی عصرعجل الله تعالی ، ملت متدین و ولایتمدار ایران اسلامی بار دیگر از امتحان الهی سربلند بیرون آمده و علیرغم مشکلات معیشتی و بی تدبیری هایی که اخیرا سختی هایی را به بار آورده بود ، با مشارکت در انتخابات نشان دادند تحت هیچ شرائط دست از حمایت نظام مقدس جمهوری اسلامی این یادگار ارزشمند امام راحل بر نخواهند داشت. خدا را شکرگذاریم که ارائه دیدگاه های فراجناحی ، مستقلانه ، عدالت طلبانه ، فساد ستیز ، توجه به ضروریات امروز کشور و مردم و ارائه برنامه مدون برای رفع دغدغه های امروز کشور از جانب حضرتعالی مورد اقبال عموم ملت مومن و شریف قرار گرفت و موجبات حضوری پرشور در انتخابات را فراهم نمود.
اینجانب ضمن تشکر از آحاد ملت شریف ایران بخاطر حضور در انتخابات این پیروزی بزرگ و قاطع را به محضر مقام معظم رهبری و حضرتعالی تبریک عرض می نمایم.ان شاالله در سایه توجهات حضرت ولی عصر و با پیروی از رهنمود های رهبر انقلاب شاهد تحولی سریع جهت بهبود شرائط ایران عزیز باشیم.
توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال خواهانم.
سید خضر موسوی

نام:

ایمیل:

نظر: