انصراف هیبت الله عالیوند از کارزار ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان// هیبت الله عالیوند یکی از کاندیدای مطرح ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان طی پیامی انصراف خود را از این کارزار انتخاباتی اعلام نمود. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، متن پیام هیبت الله ...

عصر مسجدسلیمان// هیبت الله عالیوند یکی از کاندیدای مطرح ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان طی پیامی انصراف خود را از این کارزار انتخاباتی اعلام نمود.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، متن پیام هیبت الله عالیوند به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام ودرود به پیشگاه یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) و نائب برحقش رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی ایران وبا سلام ودرود بر ارواح طیبه شهدای جنگ تحمیلی،شهدای مدافع حرم،وشهدای مدافع سلامت

اینجانب هیبت اله عالیوند کاندیدای دوره ششم شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان ضمن تقدیر وتشکر فراوان از حامیان عزیز همکاران گرامی وارجمند،دوستان گرامی ،همشهریان عزیزم که تا این مدت حامی و پشتیبان ما بودید از ادامه فعالیت های انتخاباتی منصرف شدم و انصراف خود را اعلام می نمایم و از همه شما دوستان، همکاران گرامی و همشهریان عزیزم استدعا دارم با حضور پر شور خود در این انتخابات بار دیگر حماسه ای بیافرید و کاندیدای اصلح، متشخص، متعهد و دلسوز را انتخاب نمایید.

بنده نیز در روز ۲۸‌خرداد حضور خود را در پای صندوق های اخذ رای اعلام می نمایم، به امید روزی که شاهد شهری زیبا و سرسبز باشیم.

هیبت اله عالیوند کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر مسجدسلیمان

نام:

ایمیل:

نظر: