پتروشیمی مسجدسلیمان هفته جاری به بهره برداری می رسد

عصر مسجدسلیمان // معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از افتتاح رسمی سه طرح پتروشیمی با فرمان رئیس جمهوری در پایان هفته جاری خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیر ...

عصر مسجدسلیمان // معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از افتتاح رسمی سه طرح پتروشیمی با فرمان رئیس جمهوری در پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، با بیان این که توسعه هوشمندانه صنعت پتروشیمی با جدیت در شرکت ملی صنایع پتروشیمی دنبال و پیگیری می شود، گفت: یکی از افتخارات صنعت پتروشیمی برنامه ریزی دقیق نقشه توسعه و اجرا براساس برنامه ریزی است.

وی افزود: در ابتدای سال ۹۹ بهره برداری از ۱۷ طرح پتروشیمی برنامه ریزی و اعلام شد که تا به امروز ۱۴ طرح به طور رسمی با فرمان ریاست جمهوری به بهره برداری رسید و برنامه افتتاح ۳ طرح باقی مانده که به دلیل شیوع ویروس کرونا با تاخیر همراه شد، در هفته جاری به طور رسمی انجام می شود.

بهزاد محمدی خاطر نشان کرد: طرح متانول سبلان با ظرفیت یک میلیون و ۶۵۰ هزار تن در سال، طرح اوره و آمونیاک مسجد سلیمان با یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن در سال و طرح اکسیر حلال عسلویه با ظرفیت ۵۰ هزار تن در سال تولید پنتان و هگزان که برای نخستین بار در صنعت پتروشیمی اجرا شده است، این هفته به طور رسمی افتتاح می شوند.

نام:

ایمیل:

نظر: